English

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش:

دانش‌آموزان بیش از ۲۳۵۰ مدرسه ابتدایی استان اصفهان شیر رایگان دریافت می کنند

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: دانش‌آموزان بیش از ۲۳۵۰ مدرسه ابتدایی دولتی در سراسر استان اصفهان شیر رایگان دریافت خواهند کرد.

دانش‌آموزان بیش از ۲۳۵۰ مدرسه ابتدایی استان اصفهان شیر رایگان دریافت می کنند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سیدعلی مدینه، در خصوص آخرین اقدامات توزیع شیر در مدارس استان اصفهان اظهار داشت: به منظور برنامه‌ریزی همه جانبه برای ایجاد بستر مناسب توزیع شیر در مدارس استان، نخستین جلسه هماهنگی این موضوع با حضور نمایندگانی از استانداری اصفهان، سازمان استاندارد، محیط زیست، سازمان صمت  و همچنین نمایندگان شرکت‌های شیر پگاه اصفهان و گلپایگان و پاک برگزار شد.

وی ادامه داد: موضوع توزیع شیر در مدارس، یکی از اولویت‌های اصلی دولت و وزارت آموزش و پرورش است که می‌تواند تأثیر به‌سزایی در سلامت دانش‌آموزان داشته باشد.

مدینه خاطرنشان کرد: در این زمینه کارهای  مقدماتی در استان برای برنامه‌ریزی مطلوب جهت توزیع ۲ نوبت شیر در مدارس ابتدایی دولتی صورت گرفته و به زودی شاهد انعقاد تفاهم و آغاز توزیع شیر در مدارس استان خواهیم بود.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: در این مرحله از توزیع شیر، دانش‌آموزان بیش از ۲۳۵۰ مدرسه ابتدایی دولتی در سراسر استان اصفهان شیر رایگان دریافت خواهند کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه