English

همزمان با آغاز پانزدهمین جشنواره نخستین واژه انجام شد؛

انعقاد تفاهم نامه همکاری شرکت آب و فاضلاب و اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان

با حضور مدیرعامل آبفای استان اصفهان و مدیر کل آموزش و پرورش استان‌ اصفهان و همزمان با آغاز پانزدهمین جشنواره نخستین واژه، تفاهم نامه همکاری آبفا استان با اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به امضا رسید.

انعقاد تفاهم نامه همکاری شرکت آب و فاضلاب و اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مدیر عامل آبفای استان اصفهان با اشاره به این که آب، تضمین کننده بقای انسان ها و زندگی اجتماعی است، خاطرنشان کرد: لازم است صرفه جویی در مصرف این گوهر گرانبها، از کودکی شروع گردد تا آینده سازان جامعه با اهمیت آب در زندگی آشنا شوند.

حسین اکبریان با اشاره به این که باید فرهنگ مدیریت مصرف آب به عنوان یک اصل مهم در نسل آینده ساز کشور نهادینه شود، گفت: بر این اساس برنامه های متنوع فرهنگی هنری و آموزشی، برای دانش آموزان پایه های مختلف تحصیلی در تقویم آموزشی مدارس سراسر کشور درنظر گرفته شده است.

وی به اهداف و جزئیات این تفاهم نامه اشاره و اظهار داشت: آگاهی بخشی و ارتقای دانش کودکان و نوجوانان نسبت به مقوله مدیریت مصرف آب با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و آموزشی، تدوین و انتشار محتواهای آموزشی متناسب با گروه هدف و بکارگیری راهکارهای نوین اطلاع رسانی و فراهم آوردن شرایط اطلاع یابی در راستای تعامل دوسویه و ارتقای اثربخشی فعالیت ها از اهداف انعقاد این تفاهم نامه است.

مدیر عامل آبفای استان اصفهان گفت: آموزش همزمان فرزندان و خانواده با توجه به مشارکت آنها در فرآیند آموزش فرزندان و برگزاری برنامه های بازدید از تاسیسات آب و فاضلاب برای آموزگاران، والدین و دانش آموزان از دیگر جزئیات این تفاهم نامه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه