English

در سال ۱۴۰۲ انجام شد؛

اختصاص ۵ میلیارد برای انجام طرح های پژوهشی راه و شهرسازی استان اصفهان

رئیس اداره برنامه، بودجه، جذب سرمایه و تجهیز منابع و رابط پژوهشی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در سالجاری مبلغ پنج میلیارد ریال برای انجام طرح های پژوهشی راه و شهرسازی استان درنظر گرفته شده است.

اختصاص ۵ میلیارد برای انجام طرح های پژوهشی راه و شهرسازی استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مهدی سینایی در خصوص داوری طرح های پژوهشی ارسال شده به مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی استان اظهار کرد: در سال جاری مبلغ پنج میلیارد ریال برای انجام طرح های پژوهشی درنظر گرفته شده است. 

وی افزود: در این راستا پروژه ای با عنوان مزیت های ترانزیتی استان اصفهان با تحلیل کریدور بین المللی شمال - جنوب مصوب و از دانشگاه های شهید بهشتی تهران، تربیت مدرس، صنعتی اصفهان و چندین دانشگاه دیگر پروپزوال پیشنهادی اخذ شد. 

رئیس اداره برنامه، بودجه، جذب سرمایه و تجهیز منابع و رابط پژوهشی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان کرد: در این رابطه جلساتی با هدف بررسی پروپزوال برگزار شد که با نظر داوران در آینده نزدیک یکی از پروپزوال ها مصوب و نهایتا انعقاد قرارداد انجام می شود. 

سینایی خاطرنشان کرد: هدف نهایی این پروژه اخذ ٢٠ نمونه مطالعات طرح توجیهی مقدماتی (Pre-FS) برای پروژه های قابل سرمایه گذاری است که متعاقب آن برنامه ریزی لازم بعمل می آید. 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه