English

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

چفیه نماد شهادت و مقاومت در برابر دسیسه‌های دشمنان است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: چفیه نماد مقاومت، ایثار، شهادت و نماد انسان‌های کامل است.

چفیه نماد شهادت و مقاومت در برابر دسیسه‌های دشمنان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا ابراهیمی در همایش دانش‌آموزی «چفیه‌های بهشتی»گفت: چفیه یک نماد است؛ نماد مقاومت، ایثار، شهادت و نماد انسان‌های کامل و به همین دلیل است که رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) این نماد را همواره همراه دارند تا نشان دهند ما در مقابل دشمن مکار آمریکایی و اسرائیلی مقاومت و ایستادگی می‌کنیم.

وی اظهار داشت: از منظر دین اسلام و خداوند متعال، کمال انسانیت سن‌وسال نیست، بلکه ارتباط باخدا است و شهید فهمیده با خداوند ارتباط ایجاد کرد و در جهان ماندگار شد.

این مقام مسئول افزود: امروز در آیین چفیه‌های بهشتی حضور داریم و باید توجه کنیم که چفیه یک نماد است؛ نماد مقاومت، ایثار، شهادت و نماد انسان‌های کامل و به همین دلیل است که رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) این نماد را همواره همراه دارند تا نشان دهند ما در مقابل دشمن مکار آمریکایی و اسرائیلی مقاومت و ایستادگی می‌کنیم.

ابراهیمی با اشاره به قدرتمند شدن مقاومت فلسطین بعد از انقلاب اسلامی، بیان داشت: انقلاب باعث شد اسرائیل غاصب که پیش‌تر چندین کشور عربی را شکست داده بود، مغلوب شود و این مرهون الگویی است که گروه‌های مقاومت اسلامی لبنان و فلسطین از انقلاب اسلامی ایران گرفتند.

وی ادامه داد: این وعدهٔ خداوند متعال است که زیر بار ذلت نرویم و او به ما در برابر دشمنان کمک می‌کند تا در تقابل با آن‌ها پیروز شویم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان کرد: وظیفهٔ دانش‌آموزان است که هم در خصوص شهدای گران‌قدر مطالعه کنند و هم گوش‌به‌فرمان رهبر فرزانهٔ انقلاب باشند؛ چرا که با این کار می‌توانند تمدن‌ساز شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه