English

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خبرداد؛

کشف و توقیف لاستیک‌های ۱۸ میلیاردی قاچاق از یک انبار در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۹۳۰ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۱۸ میلیارد ریال در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.

کشف و توقیف لاستیک‌های ۱۸ میلیاردی قاچاق از یک انبار در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار محمدرضا هاشمی‌فر  بیان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه برنامه‌ها و طرح‌های خود طی کسب خبری مبنی بر اینکه تعداد زیادی لاستیک خودرو سواری در یکی از انبارهای شهر اصفهان انباشته شده، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع، طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت از انبار مذکور بازرسی کرده و در نتیجه ۹۳۰ حلقه لاستیک دولتی مربوط به خودروهای سواری را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ارزش لاستیک‌های مکشوفه برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه، ۱۸ میلیارد یال برآورد شده، اظهار کرد: با توجه به اینکه موجودی این انبار در سامانه انبارهای اداره صنعت، معدن و تجارت ثبت نشده بود، براساس قانون مشمول جرم قاچاق شده و تمام لاستیک‌ها با حکم مرجع قضائی توقیف شدند.

سردار هاشمی‌فر با اشاره به شناسایی مالک اصلی لاستیک‌ها و معرفی وی به مرجع قضائی، گفت: عده‌ای از افراد سودجو و فرصت‌طلب با قاچاق و احتکار لاستیک باعث بروز اختلال در عرضه این کالا و ایجاد مشکلات عدیده برای رانندگان شدند که در این زمینه ضمن هشدار به این‌گونه افراد در زمینه برخورد قانونی با آنها از شهروندان می‌خواهیم هرگونه اطلاعاتی در این خصوص را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه