English

فرمانده انتظامی کاشان خبر داد:

دستگیری ۱۴ نفر از عاملان برهم زدن نظم و امنیت بیمارستان شهید بهشتی کاشان

فرمانده انتظامی کاشان از دستگیری ۱۴ نفر از عاملین درگیری و برهم زنندگان نظم و امنیت در بیمارستان شهید بهشتی کاشان خبر داد.

 دستگیری ۱۴ نفر از عاملان برهم زدن نظم و امنیت بیمارستان شهید بهشتی کاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ ایرج کاکاوند با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره درگیری در یکی از تالارهای عروسی واقع در حاشیه شهر کاشان و انتقال مصدمین به بیمارستان شهید بهشتی، اطرافیان مصدومین که حالت غیرعادی داشتند در بیمارستان حاضر و در قسمت اورژانس بیمارستان با استفاده از سلاح سرد با یکدیگر درگیر و باعث اخلال در نظم بیمارستان، ایجاد رعب و وحشت بیماران و کادر درمان شدند.

وی افزود: با توجه به لزوم برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی شهروندان، بلافاصله موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کاشان گفت: ماموران انتظامی بلافاصله در محل حاضر و در یک اقدام ضربتی ۱۴ نفر از عاملین درگیری را که از محل متواری و در محیط پیرامونی و داخل بیمارستان مخفی شده بودند به همراه ۹ قبضه سلاح سرد و مقادیری مواد مخدر دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با حضور به‌موقع و درایت پلیس، به هیچ‌یک از بیماران و کادر درمان آسیبی نرسید و متهمان به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند،  تاکید کرد: پلیس با هرگونه قدرت‌نمایی و هنجارشکنی توسط اراذل و مخلان نظم و امنیت برابر با قانون برخورد خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه