English

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان خبر داد؛

اجرای ۲۰۰ برنامه فرهنگی به مناسبت هفته دفاع مقدس در کاشان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران کاشان گفت: 200 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان برگزار می‌شود.

اجرای 200 برنامه فرهنگی به مناسبت هفته دفاع مقدس در کاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ کریم اکبری در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن اشاره به چهل و سومین سالگرد جنگ تحمیلی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل اظهار داشت: امسال هفته دفاع مقدس با ایام ماه ربیع‌الاول متقارن شده است که این موضوع را به فال نیک می‌گیریم.

وی ضمن اشاره به فرمایشات امام راحل و سردار شهید سلیمانی در مورد دفاع مقدس افزود: دفاع مقدس عمل، ایمان و اراده موج می‌زند و همچنان برکت‌هایی را از سال‌های دفاع مقدس در کشور نمایان شده و از این رو یک گنجینه تمام نشدنی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان با بیان اینکه هیچ کس از جنگ تعریف نمی‌کند، ابراز داشت: در دفاع مقدس دو موضوع "دفاع" و "قداست" مطرح است و از این رو یک جنگ نامبارک به صحنه‌های ارزشمند تبدیل می‌شود و اگر امروز هم در کشور در عرصه‌های مختلف علمی، نظامی، امنیتی و غیره داریم از برکت ایام دفاع مقدس است.

سرهنگ کریم اکبری بیان داشت: این برنامه‌ها با هدف گرامیداشت هفته دفاع مقدس و رشادت و ایثارگری رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل در ۸ سال جنگ تحمیلی عراق علیه ایران برگزار خواهند شد.

وی با بیان اینکه بیش از 200 برنامه اجرایی ویژه هفته دفاع مقدس در کاشان پیش‌بینی شده است، ابراز داشت: این برنامه‌ها در سطوح مختلف اجرا می‌شوداز جمله؛ سطح مساجد، مدارس، مجموعه‌های تولید نظیر کارخانجات، ادارات و غیره برگزار می‌شود.

این مقام نظامی با بیان اینکه چهار هزار دانش‌آموز از نمایشگاه تا قله افتخار بازدید می‌کنند، تصریح کرد: نمایشگاه هر شب برپا خواهد بود و ویژه‌برنامه‌هایی نیز در حاشیه این نمایشگاه برگزار می‌شود و این نمایشگاه دارای هفت غرفه است و هر غرفه در حوزه‌ پیش‌بینی شده فعالیت دارد.

‌اکبری ضمن اشاره به برگزاری همایش پیشکسوتان دفاع مقدس در کاشان تصریح کرد: برگزاری رژه خودرویی و موتوری نیروهای مسلح شهرستان کاشان از چهارراه سلمان به سمت گلزار شهدای دارالسلام این شهرستان و غیره از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کاشان است.

وی "ما متحدیم" شعار محوری هفته دفاع مقدس اعلام و تاکید کرد: تکریم و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با همراهی مسئولان و نیروهای مسلح از جمله برنامه‌ها است و پیش‌بینی شده است تا یک هزار دیدار را از این خانواده‌ها صورت پذیرد.

اکبری افزود: برگزاری نشست روشنگری، یادواره شهداء آبروی محله، غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس به شمار می‌روند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان برپایی سکوی روایتگری، زنگ نمادین ایثار در یکی از مدارس  کاشان، تجلیل از رزمندگان، برگزاری مسابقات متنوع ورزشی و فرهنگی هنری، توزیع بسته‌های لوازم التحریر را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.

سرهنگ اکبری از برگزاری 20 یادواره شهدا در شهرستان کاشان ابراز داشت: بر اساس تاکیدات رهبر معظم انقلاب کمک‌های مومنانه در دستور کار قرار گرفته است و با توجه به ایام بازگشایی مدارس تهیه یک هزار بسته لوازم‌التحریر هر کدام به مبلغ چهار میلیون ریال توسط بسیج تهیه و به دانش‌آموزان نیازمند اهدا شد.‌

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان از اجرای طرح اسوه و برپایی نمایشگاه با این نام در گلزار شهدای دارالسلام کاشان گفت: 18 پایگاه نمونه در سطح شهرستان کاشان انتخاب و دو پایگاه از میان آنان به مرکز استان معرفی می‌شود و از سوی دیگر نمایشگاه "تا قله افتخار" نیز بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب برپا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه