English

پیام قدردانی استاندار اصفهان از حضور بی‌بدیل مردم استان اصفهان در اربعین حسینی

استاندار اصفهان از حضور بی‌بدیل مردم استان در آیین‌های اربعین حسینی قدردانی کرد.

پیام قدردانی استاندار اصفهان از حضور بی‌بدیل مردم استان اصفهان در اربعین حسینی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، پیام قدردانی استاندار اصفهان از حضور بی‌بدیل مردم استان در آیین‌های اربعین حسینی (علیهم السلام) در اصفهان و عتبات عالیات بدین شرح است:

«اِنَّ‌الْحُسین مِصباحُ الْهُدی وَ سَفینَهُ الْنِّجاه»

مقام معظم رهبری (مدظله العالی): درسی که اربعین به ما می‌دهد، زنده نگه ‌داشتن یاد حقیقت و خاطره‎ شهادت در مقابل طوفان تبلیغات دشمن است.

غریو «هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة» خیل گسترده شیفتگان خاندان عصمت و طهارت و محبان حریم ولایت در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی (ع) امسال، ضمن پاسداشت باشکوه مکتب متعالی و انسان ساز عاشوراء، تصریحی موکد بر لبیک مشتاقانه قاطبه مردم متدین و ولایتمدار ایران اسلامی به ندای داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) است.

واقعیت‌ها و تصاویر بی‌بدیل ثبت‌شده از جای‌جای میهن اسلامی تا صفوف بهم فشرده راهپیمایان حاضر در مسیر بین‌الحرمین در کربلای معلی، گواهی سترگ بر پویایی و همگرایی برجسته نسل جوان و نوجوان آینده ساز ایران اسلامی در همگامی با سایر عزاداران در آیین عالم‌گیر اربعین حسینی (ع) دارد.

تکرار باشکوه و مستمر این حماسه عزتمندانه و مقتدرانه بار دیگر بهجت آزادگان جهان و هزیمت فاحش نظام سلطه، به‌ویژه رسانه‌های مغرض و بلندگوهای تبلیغاتی مضمحل و ورشکسته وابسته به آنها را هویدا کرد.

در این ایام معنوی که مغناطیس حسینی (ع) قلوب عاشقان و شیفتگانش اهل البیت (ع) را در اقصی نقاط کره خاکی به خود جذب می‌نماید، میلیون‌ها نفر از دلدادگان مکتب عاشورا از سراسر دنیا در رستاخیز عظیم اربعین حسینی(ع) با پای پیاده حاضر شدند و از سویدای دل، به عمق تاریخ، ندای هل من ناصر ینصرنی سیدالشهدا(ع) را با فریادی رسا لبیک گفتند.

مقارن با این رویداد عظیم، خیل کثیری از عاشقان آل‌الله(علیهم‌السلام) نیز در قالب راهپیمایی جاماندگان اربعین در سراسر ایران اسلامی و به‌ویژه استان اصفهان، صحنه‌هایی مشحون از عشق و ارادت و دلدادگی به آستان حقیقت، عدالت و آزادگی را ترسیم نمودند.

ضمن عرض زیارت قبولی محضر زوار مشرف به زیارت عتبات عالیات و قبولی تعزیت دیگر مشتاقان و ارادتمندان آقا اباعبدالله (ع) که فهیمانه و مخلصانه با پای دل در غایت تأثر و تألم اربعین حسینی(ع) را گرامی داشتند، هیئات مذهبی، متولیان، ائمه‌جمعه و جماعات، متصدیان و خادمین معزز مواکب حسینی(ع)، دستگاه‌های خدمات رسان و همه خادمان و ارادتمندان ساحت آل‌الله (ع) در جای جای گسترده استان ولایتمدار اصفهان تا نقطه صفر مرزی و عتبات عالیات که در نهایت اخلاص، ادب و قانون‌مداری در برگزاری هرچه باشکوه‌تر اربعین حسینی امسال نهایت مساعی را معمول نمودند، صمیمانه قدردانی نموده، توفیقات همگان در خدمت به مکتب حسینی (ع) و زوار آقا اباعبدالله (ع) و همگرایی در مسیر ظهور منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان(عج) را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

سیدرضا مرتضوی

استاندار اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه