English

خدمات رسانی مستمر آبفای استان اصفهان به زائرین اربعین حسینی (ع)

مدیرعامل آبفای استان اصفهان از اعزام گروه های جهادی و تجهیزات تامین آب سالم وبهداشتی به زائرین اربعین حسینی (ع) خبر داد.

خدمات رسانی مستمر آبفای استان اصفهان به زائرین اربعین حسینی (ع)

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حسین اکبریان با بیان اینکه آبفای استان اصفهان از سوی شرکت مهندسی آبفای کشور، به منظور ارائه خدمات پایدار صنعت آبفا به زائرین اربعین به عنوان معین مرز مهران معرفی شده است اعلام کرد: از ابتدای شهریور ماه، دو فقره تانکر آبرسانی هرکدام با ظرفیت 11 هزار لیتر در مرز مهران مسقر شده است.

وی افزود : برآوردها حاکی از آن است که حداقل روزانه 150 هزار لیتر آب سالم و بهداشتی در میان زائرین اربعین حسینی (ع) در مرز مهران به وسیله این تانکرها عرضه می شود و از آنجائیکه کیفیت آب شرب خط قرمز صنعت آبفا محسوب می شود تمام تمهیدات لازم جهت کنترل کیفی آب شربی که در اختیار زائرین قرار می گیرد در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان با بیان اینکه از ابتدای شهریور ماه نیز یک تانکر آبرسانی به ظرفیت 12 هزار لیتر به نجف اشرف اعزام شده است خاطر نشان ساخت: آبفای استان اصفهان برای خدمات رسانی مطلوب به همه زائرین عتبات عالیات نیز یک تانکر آبرسانی به ظرفیت 6 هزار و 500 لیتر به کربلا اعزام کرده است تا خدمات صنعت آبفا به نحو مطلوب در دسترس همه زائرین اربعین حسینی (ع) قرار گیرد.

اکبریان با بیان اینکه آبفای اصفهان علاوه بر تامین آب شرب سالم و بهداشتی زائرین اربعین حسینی ( ع) تمهیدات لازم برای رفع حوادث شبکه فاضلاب را نیز در دستور کار قرار داده است خاطر نشان ساخت: یک گروه متخصص و متعهد از فعالان صنعت آبفای اصفهان با کلیه تجهیزات و امکانات لازم به منظور رفع حوادث شبکه فاضلاب به مرز مهران اعزام شده اند.

وی به خدمات رسانی آبفای استان اصفهان به زائرین اربعین حسینی (ع) در مرز ایلام اشاره کرد و اظهار داشت: در ایام اربعین چهار دستگاه پمپ آب( WKL) برای خدمات رسانی پایدار به زائرین به مرز ایلام ارسال شده است. همچنین 15 باب مخزن پلی اتیلن 5 مترمکعبی جهت استقرار در مرز ریمدان جهت خدمات رسانی به شرکت آبفای سیستان و بلوچستان ارسال شد.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان به خدمات رسانی صنعت آبفا به زائرین اربعین حسینی (ع) در سال های گذشته پرداخت و اعلام کرد: در سال های گذشته نیز در ایام اربعین خدمات رسانی به زائرین صورت می گرفت اما در سال جاری تلاش شده ارائه خدمات به زائرین به لحاظ کمی و کیفی ارتقا یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه