English

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر خبرداد؛

دستگیری سارق تجهیزات مخابراتی در خمینی شهر / اعتراف متهم به ۱۰ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از شناسایی و دستگیری سارق کابل و تجهیزات مخابراتی با اعتراف به 10 فقره سرقت در عملیات کارآگاهان پلیس خبر داد.

دستگیری سارق تجهیزات مخابراتی در  خمینی شهر /  اعتراف متهم به 10 فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ غلامرضا براتی با اعلام این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل های مخابرات ی در محلات خمینی شهر که موجب قطعی تلفن و نارضایتی شهروندان شده بود، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه کارآگاهان پلیس آگاهی با جمع آوری سرنخ های موجود و اقدامات تخصصی خود موفق شدند عامل این سرقت ها را شناسایی و  متهم را در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کنند.

 فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر تصریح کرد: متهم پس از رو به رو شدن با ادله پلیسی به فعالیت بزهکارانه خود اعتراف و در نتیجه تحقیقات تکمیلی پلیس به 10 فقره سرقت کابل های مخابراتی در محلات مختلف شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ براتی با اشاره به خسارات فراوانی که سرقت های کابل های مخابراتی و سیم های برق به زیر ساخت ها و اموال عمومی وارد می کنند از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک سریعا با تماس 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه