English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبرداد؛

کشف انباری با ۱۱۰ میلیارد لوازم یدکی قاچاق

فرمانده انتظامی استان اصفهان از شناسایی یک انبار حاوی 110 میلیارد ریال انواع لوازم یدکی خودروی قاچاق در عملیات مأموران پلیس امنیت اقتصادی، خبرداد.

کشف انباری با 110 میلیارد لوازم یدکی قاچاق

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار حمید علینقیان پور  بیان داشت: در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی با اقدامات هوشمندانه پلیسی و اشراف اطلاعاتی از نگهداری محموله بزرگ لوازم یدکی خودروی قاچاق در یکی از انبارهای سطح شهر اصفهان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به همراه کارشناسان اداره صمت به این انبار اعزام و در بازرسی انجام شده از محل موفق به کشف مقادیر قابل توجهی انواع قطعات و لوازم یدکی خودروهای سواری که به صورت قاچاق تهیه شده و فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود، شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ارزش لوازم مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه 110 میلیارد ریال برآورد شده است تصریح کرد: در این رابطه تاکنون یک متهم دستگیر که ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان با اشاره به تبعات جبران ناپذیر قاچاق در اقتصاد داخلی و معیشت افراد جامعه به خصوص قشر کارگر و فعالان عرصه اقتصاد، بر مقابله قاطعانه پلیس با این پدیده شوم اقتصادی تأکید و از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت مجرمانه سودجویان در این زمینه بلافاصله مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت های 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه