English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

کشف محموله ۵۰ میلیاردی کالای قاچاق از یک کامیون در شهرضا

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف انواع کالاهای خارجی قاچاق با ارزش 50 میلیارد ریالی که در قسمت بار یک دستگاه کامیون جاساز شده بود، خبر داد.

کشف محموله 50 میلیاردی کالای قاچاق از یک کامیون در شهرضا

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار حمید علینقیان پور بیان داشت: ماموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید "امامی" فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی کامیون کمپرسی که از استان های جنوبی به سمت اصفهان در حرکت بود مشکوک و پس از بررسی دقیق تر متوجه جاساز در قسمت بار خودرو شدند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی خودرو را مورد بازرسی قرار دادند که در نتیجه این عملیات 400 عدد تیوپ، یک دستگاه اسپیکر بزرگ، 400 عدد فیلتر روغن، 100 کارتن باطری خودرو در انواع مختلف، 5 دستگاه توربو متعلق به ماشین آلات صنعتی و 10 قطعه مربوط به ماشین آلات صنعتی که همگی خارجی به صورت قاچاق تهیه شده بودند کشف شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش محموله قاچاق مکشوفه را 50 میلیارد ریال اعلام کردند اظهار داشت: در این خصوص راننده دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سردار علینقیان پور، قاچاق کالا را یکی از موانع بزرگ پیش روی رشد تولید در کشور عنوان کرد و گفت: پلیس با جدیت و قاطعیت این موضوع را دنبال کرده و اجازه نمی دهد عده ای برای کسب منافع شخصی خود با وارد کردن کالاهای قاچاق به بازارهای داخلی باعث متوقف شدن رشد تولید در کشور و بیکاری جوانان شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه