English

با شاخص کیفی ۱۰۰ ؛

کیفیت هوای اصفهان در مرز ناسالم ثبت شد

کیفیت هوای اصفهان امروز دهم مردادماه با شاخص کیفی ۱۰۰ در شرایط مرز ناسالم ثبت شده است.

کیفیت هوای اصفهان در مرز  ناسالم ثبت شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کیفیت هوا در ایستگاه کردآباد با ۱۵۶، خیابان زینبیه با ۱۵۷ و خیابان میرزا طاهر با ۱۷۱ AQI وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان ثبت شده است.

امروز شاخص هوا همچنین در ایستگاه رهنان و محله ولدان با ۱۰۶، خیابان ۲۵ آبان با ۱۱۶ و بولوار کاوه با ۱۲۵ AQI در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس است.

همچنین کیفیت هوا در ایستگاه سپاهان شهر با ۵۵، خیابان فرشادی با ۶۰، خیابان فیض با ۷۲، پارک‌زمزم با ۸۴ و دانشگاه صنعتی با ۹۱ AQI در وضعیت قابل قبول است.

امروز شاخص هوا در ایستگاه خیابان احمدآباد با ۹۱، استانداری با ۷۵، پروین با ۶۴ و رودکی با ۷۲ در وضعیت قابل قبول و در بزرگراه خرازی با ۱۰۶ AQI ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.

شاخص هوا در شهرهای مجاور اصفهان از جمله در سجزی با ۱۰۹ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس و قهجاورستان با ۱۵۹ وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان و در شاهین شهر با ۷۰‌و مبارکه با ۷۵ در وضعیت قابل قبول است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه