English

شاخص کیفی هوای اصفهان ۱۵۳ و ناسالم است

کیفیت هوای اصفهان امروز سی و یکم تیرماه با شاخص کیفی ۱۵۳ در شرایط ناسالم برای همه مردم ثبت شده است.

 شاخص کیفی هوای اصفهان ۱۵۳ و ناسالم است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، وضعیت کیفی هوا درایستگاه احمدآباد ۱۵۷، خیابان پروین با ۱۵۱، بزرگراه خرازی با ۱۷۳ و رودکی با ۱۵۳ AQI در وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان ثبت شده است.

همچنین کیفیت هوا در ایستگاه خیابان میرزا طاهر با ۱۲۱، پارک زمرم با ۱۳۷ و سپاهان‌شهر نیز با ۱۴۸ AQI وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است.

امروز شاخص هوا در ایستگاه رهنان با ۱۵۳، خیابان فرشادی با ۱۵۴، خیابان‌های فیض، ۲۵ آبان و زینبیه با ۱۵۵، بولوار کاوه با ۱۵۶، کردآباد با ۱۶۱ و دانشگاه صنعتی با ۱۶۵ AQI در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان است.

شاخص کیفی هوا در شهرهای مجاور اصفهان از جمله در سجزی با ۸۸ در وضعیت قابل قبول، شاهین شهر و مبارکه با ۱۳۳ و ۱۱۹ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس و در قهجاورستان با ۱۶۱ AQI در وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان است.

در حال حاضر ایستگاه سنجش آلودگی هوای میدان انقلاب، محله ولدان و خیابان استانداری شهر اصفهان و نیز شهرهای کاشان، خمینی‌شهر، زرین‌شهر، نجف آباد و دولت آباد قطع است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه