English

رییس پلیس فتا استان اصفهان هشدار داد؛

شهروندان مراقب تبلیغات تورهای زیارتی و سیاحتی جعلی باشند

رییس پلیس فتا استان اصفهان در خصوص کلاهبرداری تورهای زیارتی و سیاحتی جعلی به شهروندان هشدار داد.

شهروندان مراقب تبلیغات تورهای زیارتی و سیاحتی جعلی باشند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان،  سید مصطفی مرتضوی با اشاره به کلاهبرداری برخی از افراد سودجو در سایت های واسطه گر با شگرد تبلیغ تورهای زیارتی، سیاحتی، پیش فروش بلیط هواپیما، قطار و.... نسبت به این گونه تبلیغات دروغین که بیشتر برای به دام انداختن شهروندان و کلاهبرداری از آنها است هشدار داد.

وی گفت : این افراد غالبا با درج مبالغی بسیار کمتر از مبلغ واقعی و با تطمیع کاربران اقدام به اخذ وجه از آنان می‌نمایند، در حالی که از ارائه خدمات خبری نیست، لذا کاربران لازم است در هنگام خرید از طریق سایت های واسطه گر موارد امنیتی را به طور کامل رعایت کنند.

وی با بیان اینکه   درخواست خدمات از چنین کانال‌هایی فاقد امنیت بوده و هیچ تضمینی ندارد، گفت: در صورتی که تبلیغات مذکور شما را به سایتی هدایت کردند، آن سایت باید تمامی موارد مربوط به فروشگاه‌های معتبر اینترنتی را رعایت کند.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان عنوان داشت:  به شهروندان توصیه می کنیم  به هیچ عنوان برای خرید تورهای زیارتی یا پیش خرید بلیط از طریق سایت های واسطه گر اقدام نکنید و برای خرید حتما به سایت های معتبر شرکت ها که دارای نماد اعتماد الکترونیکی هستند مراجعه کنید.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: شهروندان هنگام خرید از سایت های واسطه گر باید پس از رویت کالا یا خدمات و احراز هویت هر یک از طرفین معامله هرگونه تبادل وجهى را به صورت رو در رو و پس از اتمام کار یا خدمات انجام دهند تا گرفتار کلاهبرداران نشوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه