English

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خبرداد؛

دستگیری عاملان سرقت خشن از اعضای یک منزل در کمتر از ۲۴ ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری 2 نفر با بیهوش کردن 3 نفر از اعضای یک منزل بیش از 6 میلیارد ریال از اموال آنها را به سرقت برده بودند در کمتر از 24 ساعت خبر داد.

دستگیری عاملان سرقت خشن از اعضای یک منزل در کمتر از 24 ساعت

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: در پی تماس تلفنی خانمی با مرکز فوریت های پلیسی 110 و اعلام شکایت مبنی بر سرقت اموالش توسط 2 سارق خشن ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان سریعاً در محل حضور یافته و تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کردند.

وی افزود: شاکی در اظهارات خود عنوان کرد شب گذشته به همراه 3 فرزندم در منزل حضور داشتم که 2 مرد وارد منزل شده و با گرفتن دستمالی جلوی دهان من و فرزندانم ما را بیهوش کرده و سپس تعدادی طلاجات شامل 2 عدد گردنبند و 3 عدد النگو ، یک جفت گوشواره ، 2 دستگاه گوشی تلفن همراه، 10 هزار دلار و 500میلیون ریال وجه نقد را سرقت کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ارزش اموال به سرقت رفته برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه 6 میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کرد و اظهار داشت: پس از دریافت اظهارات شاکی با انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی، سرانجام هویت سارقان را شناسایی و در کمتر از 24 ساعت این افراد را در مخفیگاه خود دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ بساطی با اشاره به کشف اموال مسروقه و تحویل آنها به مال باخته گفت: متهمان پس از اعتراف صریح به اقدام مجرمانه خود برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

این مقام انتظامی با هشدار به کسانی که برای کسب منافع خود به حقوق و حریم مردم تعرض می کنند گفت: برخورد پلیس و دستگاه قضائی با افرادی از این دست که باعث ترس و وحشت و نگرانی در بین مردم شده و به احساس امنیت خاطر شهروندان خدشه وارد می کنند قاطع، سخت و پشیمان کننده خواهد بود و باید منتظر عواقب کارهای خود باشند چون پلیس آنها را رصد کرده و در سریع ترین زمانی که فکرش را نمی کنند بر سرشان حاضر خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه