English

همزمان با عید سعید غدیر؛

نخسیتن همایش تکواندو در کاشان برگزار شد

نخستین همایش همایش تکواندو همزمان با عید سعید غدیر خم و و گرامیداشت سرداران و ۱۸۲۴ شهید کاشان برگزار شد.

نخسیتن همایش تکواندو در کاشان برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، رئیس هیئت تکواندو کاشان با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز این همایش اظهار کرد: هیئت تکواندو کاشان همواره پیشتاز نوآوری و شروع حرکات جدید بوده است که این امر توانمندی و قابلیت بالای هیئت و جامعه بزرگ تکواندو و منطقه کاشان را نشان می دهد.

عزیز قنواتی با تبریک عید سعید غدیر خم گفت: در جامعه بزرگ تکواندو علی‌رغم سلایق گوناگون، همدلی مثال زدنی وجود دارد که نشان از بلوغ تکواندو کاشان دارد.

وی افزود: برگزاری یک همایش با این وسعت و مشارکت چشمگیر خانواده ها ، برکتی بود که بواسطه در کنار هم قرار گرفتن مربیان هیئت تکواندو، حاصل شد و این همراهی تجربه‌ای ارزشمند از هم افزایی علم و تجربه بود که بی شک با همگرایی و احداث خانه تکواندو به فضل خدا این رشته تقویت خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد : با ارتباط برقرار شده بین نوجوانان با تکواندو  مستحکم‌تر شده و این تعامل مسیری را برای نوجوانان و جوانان باز کند تا همراه با جامعه بزرگ تکواندو بتوانند در توسعه و موفقیت‌های ورزش کاشان بیش از پیش نقش آفرین باشند.

قنواتی در پایان گفت: برگزاری پرشکوه این همایش و برای نخستین بار که با حضور دوهزار نفر همراه بود، این مهم تحقق پیدا نمی‌کرد مگر با همراهی جامعه تکواندو کاشان که جا دارد بار دیگر از همکاران و اعضای کادر اجرایی همایش به واسطه تلاش‌های انجام شده  تشکر کنم.

لازم به ذکر است نخستین همایش بزرگ خانواده تکواندو منطقه کاشان به مناسبت دهه ولایت و عید سعید غدیر خم و گرامیداشت  سرداران و ۱۸۲۴ شهید شهرستان دارالمومنین کاشان در بخش آقایان و بانوان با شعار «وحدت، همدلی، قهرمانی» همراه با برنامه های مهیج و اجرای تیم نمایش هان مادانگ ، و تجلیل از مقام آوران کشوری با حضور مسئولین و  بیش از 1500نفر در روز پنج شنبه ۱۵ تیرماه در سالن ورزشی شهدای حرم دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه