English

رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان خبرداد؛

استقبال گسترده مددجویان بهزیستی از اجرای طرح قاصدک در کاشان / ارائه بیش از ۹۰۰ خدمت متنوع

معاون مدیر کل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان از استقبال گسترده مددجویان از خدمات ارائه‌ شده در اجرای طرح قاصدک خبر داد.

استقبال گسترده مددجویان بهزیستی از اجرای طرح قاصدک در کاشان / ارائه بیش از ۹۰۰ خدمت متنوع

 به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، ام‌البنین متقی نژاد ضمن تقدیر از مدیرکل بهزیستی استان، مجریان طرح و کارشناسان و کارمندان بهزیستی شهرستان کاشان در اردوی جهادی قاصدک اظهار داشت: حضور پر رنگ‌تر مسئولان شهرستانی در این برنامه‌ها برای آشنایی با آلام و مشکلات مردم بسیار مفید است.

وی تصریح کرد: در انجام یک‌روزه  طرح قاصدک  در کاشان، خدمات تخصصی روانپزشکی، پزشک متخصص داخلی، مامایی، دندانپزشکی، کارشناسی تغذیه و سلامت روان، مشاوره فردی و خانوادگی، مددکاری، اوپتومتریست ، غربال گری بینایی ویژه کودکان ۳تا۶ سال ، کنترل فشار خون ، غربالگری شنوایی، غربالگری گفتار، تست کانسر سینه، پزشک عمومی، پرستاری ، تست HIV، پیراپزشکی اعم از ارتوپدی فنی و کاردرمانی و تجویز دارو و عینک تمامی بصورت رایگان ارائه شد.

متقی‌نژاد از ارائه بیش از ۹۰۰ خدمت متنوع در انجام این طرح خبر داد و اظهار داشت: در حاشیه این برنامه  یک‌روزه، نمایشگاهی از صنایع دستی زنان سرپرست خانوار و همچنین بمناسبت گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر، نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد، برپا شد.

رئیس بهزیستی شهرستان کاشان با بیان اینکه هزینه‌های این طرح از بهزیستی استان و مشارکت برخی خیرین تامین شده، تاکید کرد : کلیه خدمات بصورت رایگان، در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار گرفت و برخی از مددجویان نیز جهت دریافت خدمات تخصصی به مراکز درمانی بالاتر ارجاع داده شدند و مقرر شد هماهنگی لازم بعدی، از طرف  بهزیستی با مراجع ذیصلاح صورت گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه