English

با اجرای طرح ذوالفقار۱۰ انجام شد؛

دستگیری ۷ فروشنده مواد مخدر در کاشان / کشف بیش از ۳ کیلو انواع مواد افیونی

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: با اجرای طرح ذولفقار10 در کاشان 7 نفر فروشنده مواد افیونی دستگیر و بیش از 3 کیلو و 500 گرم انواع مواد مخدر در این طرح کشف شد.

دستگیری 7 فروشنده مواد مخدر در کاشان / کشف بیش از 3 کیلو انواع مواد افیونی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت شهروندان، طرح ذولفقار10 ، به مدت 3 روز در سطح شهرستان کاشان به اجرا گذاشته شد که مأموران انتظامی شهرستان در این طرح موفق به شناسایی و دستگیری 7 نفر فروشنده مواد مخدر ، 41 نفر مصرف کننده مواد مخدر ، 9 نفر سارق ، 5 نفر فروشنده مواد محترقه ، 14 نفر مجرمین متواری تحت تعقیب و 31 نفر اتباع بیگانه دستگیر شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان 3 کیلو و 55 گرم انواع مواد مخدر شامل شیشه ، تریاک و هروئین ، یک دستگاه خودرو مسروقه ، یک دستگاه خودرو پلاک مخدوش ، تعداد 6 هزار و 662 عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز کشف و 31 دستگاه خودرو و 32 دستگاه موتورسیکلت توقیف و 27 مورد انواع سرقت کشف شد .

فرمانده انتظامی کاشان با اشاره به اینکه این طرح به صورت مستمر در سطح شهرستان ادامه خواهد داشت افزود : طرح عملیاتی ذوالفقار با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با متخلفان همچنان ادامه دارد چرا که این طرح ها نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع جرم در بین شهروندان دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه