English

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان :

مدیریت شهری خود را موظف به تامین سلامت مردم می‌داند

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: مدیریت شهری خود را موظف به انجام رسالت تامین سلامت مردم و شهروندان می داند.

مدیریت شهری خود را موظف به تامین سلامت مردم می‌داند

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، علی اصغر شاطوری در مراسم افتتاح مرکز جامع واکسیناسیون در شمال شهر اصفهان بیان کرد: امروز اهمیت واکسیناسیون برکسی پوشیده نیست و همه کادر پزشکی، جهادگرانه در عرصه تامین سلامت مردم پا در میدان گذاشته‌اند.

 با بیان اینکه مدیریت شهری خود را موظف به انجام رسالت تامین سلامت مردم و شهروندان می داند، افزود: توجه به بهداشت شهری از وظایف مهم شهرداری محسوب می‌شود، لذا شهرداری اصفهان از ابتدا تمام قد در کنار متولیان امر سلامت ایستاده و به این عرصه ورودی جدی داشته است.

وی تصریح کرد: شهرداری اصفهان سعی کرده در موضوع خاص شیوع کرونا پیگیری امور مربوط به سلامت شهروندان را در دستور کار مناطق خود قرار دهد که در این راستا توزیع و تولید ماسک، ضدعفونی معابر شهری و‌ مکان های عمومی توسط شهرداری‌های مناطق انجام گرفت.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در ادامه جلسات هماهنگی با ستاد مدیریت و مقابله با کرونا در شهرداری اصفهان تصمیماتی اتخاذ شد که یکی از آنها راه اندازی مراکز واکسیناسیون در سطح شهر توسط شهرداری مناطق بود، البته تجهیز و تامین نیروی انسانی مراکز واکسیناسیون با همکاری مجموعه کادر بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان انجام گرفت.

وی ادامه داد: در منطقه هفت از مدت‌ها قبل چند نقطه برای ایجاد یک مرکز تجمیعی واکسیناسیون جانمایی شده بود که پس از بررسی شرایط مکانی، مرکز شهید باهنر واقع در دانشگاه فرهنگیان تایید شد.

به گفته مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان ، تجهیز و راه اندازی مرکز واکسیناسیون شمال شهر اصفهان از سوی این منطقه انجام شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه