English

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اصفهان تاکید کرد:

لزوم حل سریع مشکلات واحدهای تولیدی در استان اصفهان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اصفهان بر لزوم حل سریع مشکلات واحدهای تولیدی در استان اصفهان تاکید کرد.

لزوم حل سریع مشکلات واحدهای تولیدی در استان اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، امیررضا نقش در بازدید از برخی واحدهای لبنی و دامداری‌های صنعتی و سنتی استان در جمع اصحاب رسانه با اشاره به لزوم حل سریع مشکلات بخش تولید، عنوان کرد: مسائل و مشکلات دسته‌بندی شده و پیگیری لازم از طریق وزارت جهاد کشاورزی و سایر بخش‌های مرتبط انجام خواهد شد تا هر چه زودتر مشکلات تولیدکنندگان برطرف شود و بتوانند از ظرفیت‌ها بهره ببرند.

وی گفت: امروز بازدیدهای میدانی از چند دامداری صنعتی و سنتی در منطقه شهرضا و شرکت‌های تولیدکننده شیر خشک داشتیم و از نزدیک مسائل و مشکلات دامداران، نهاده‌ها، شیر، صادرات شیر خشک و... بررسی شد.

امیررضا نقش افزود: واحدهای تولیدی در زمینه نهاده‌ها با مشکلات زیادی در چند ماه اخیر روبرو بودند، همچنین در زمینه صادرات شیر خشک نیز با مشکلاتی روبرو هستند که در این بازدیدها نیز در خصوص مسائل مرتبط با آن همچون عوارض صادراتی مباحثی توسط تولیدکنندگان مطرح شد.

این مقام مسئول با اشاره به بازگشایی مجدد سردخانه مشکات متعلق به شرکت پشتیبانی امور دام استان اصفهان اظهار داشت: این سردخانه چندین سال از چرخه خارج بود و به همت عزیزان دوباره احیا شد و در حال حاضر با ظرفیت 1400 تن در ماه ظرفیت نگهداری و بسته‌بندی دارد، این موضوع به افزایش ظرفیت نگهداری مواد پروتئینی استان کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه تلاش می‌شود تا سایر ظرفیت‌ها نیز در استان فعال شوند، گفت: زیرا استان اصفهان به این ظرفیت‌ها نیاز دارد و امید است که بتوان در جهت رفع مشکلات استان و تامین نیاز گوشت قرمز استان هم با استفاده از این ظرفیت‌ها بهره کافی را ببریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره باینکه جلساتی به منظور انعکاس مسائل و مشکلات با مسئولان در تهران نیز خواهیم داشت، بیان کرد: اجرای طرح کارآمدسازی یارانه‌ها اقدام خوبی است و باید انجام شود البته قطعا برای اجرای صحیح این طرح نیاز به برنامه‌ریزی و تدابیر ویژه است تا این موضوع به بهترین شکل اجرایی شود.

به گزارش موج؛ امیررضا نقش معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اصفهان امروز به همراه معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی، معاون توسعه بازرگانی و صنایع سازمان جهاد کشاورزی از برخی صنایع لبنی استان اصفهان و واحدهای دامداری در راستای بررسی میدانی مسائل و مشکلات دامداران، نهاده‌ها، شیر، صادرات شیر خشک بازدید کرد.

بازدید واحدهای تولیدی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه