English

سرهنگ حسین حسین زاده خبر داد:

کشف ۳ هزار حلقه لاستیک خودروی احتکار شده در اصفهان / دستگیری ۲ نفر توسط نیروی انتظامی

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف 3 هزار حلقه لاستیک خودروی احتکار شده در اصفهان و دستگیری 2 نفر توسط نیروی انتظامی خبر داد.

کشف 3 هزار حلقه لاستیک خودروی احتکار شده  در اصفهان / دستگیری 2 نفر توسط نیروی انتظامی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین حسین زاده بیان داشت: در بازرسی از یک  انبار 3 هزار لاستیک  احتکار شده خودروهای  داخلی و خارجی به ارزش 24 میلیارد ریال در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی کشف شد.

وی با بیان اینکه در بررسی های صورت گرفته مشخص شد لاستیک های احتکاری مکشوفه مدت های زیادی است که در این انبار نگهداری شده و هیچ خروجی به بازار نداشتند که همین امر مصداق بارز احتکار محسوب می شود خاطر نشان کرد: کارشناسان مربوطه ارزش این محموله احتکاری را 24 میلیارد ریال برآورد کردند.

این مقام انتظامی از پلمب انبار مذکور با دستور مقام قضائی خبر داد و گفت: در این رابطه 2 فرد متخلف نیز دستگیر و همراه با پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز جامعه را باعث اخلال در اقتصاد کشور و افزایش قیمت ها و بروز مشکلات عدیده در زندگی مردم عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی قاطعانه با کسانی که اقدام به احتکار کالا کنند برخورد می کند و از مردم می خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعات خود در این حوزه را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به اطلاع پلیس برسانند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه