English

با خرید کالاهای داخلی به اقتصاد کشور کمک کنیم

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امیدواریم با خرید کالاهای داخلی بتوانیم اقتصاد داخلی را توسعه بدهیم و بر رفتار اقتصادی خوددقت کنیم که با خرید کالاهای ایرانی می توانیم به اقتصاد کشور کمک کنیم.

با خرید کالاهای داخلی به اقتصاد کشور کمک کنیم

به گزارش خبرنگار موج از اصفهان، اصغر آذربایجانی اظهار کرد: با توجه به نامگذاری امسال به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل توسط رهبر معظم انقلاب، برگزاری جشنواره خرید کالاهای ایرانی در مجموعه بازارهای روز کوثر یکی از اقدامات شایسته ای است که مدیریت میادین و سازمان میادین و میوه و تره بار شهرداری اصفهان انجام داد.

وی با بیان اینکه این اقدام که با همت و همراهی بخش خصوصی تحقق پیدا کرد، اضافه کرد: بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر از روند برگزاری این جشنواره در مجموعه بازارهای روز کوثر صورت گرفت. رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: می توانیم از ظرفیت مجموعه بازارهای روز کوثر در راستای تحقق شعار سال و نگاه به تقویت اقتصاد و تقویت تولیدات داخلی و توسعه اقتصادی کشور به خوبی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: جشنواره خرید کالاهای ایرانی در مجموعه بازارهای روز کوثر مورد اقبال بسیار خوب شهروندان اصفهانی قرار گرفته و یکی از اقدامات مهم و ویژه در کشور بوده و هیچ شهری به این صورت یک برنامه عملیاتی و یک اقدام ویژه در جهت خرید کالاهای ایرانی را انجام نداده و به این صورت زمینه خرید کالای ایرانی را برای شهروندان فراهم نکرده است. آذربایجانی با اشاره به اینکه اقدام شهرداری در این زمینه یک اقدام قابل توجه و قابل قدردانی است، تاکید کرد: امیدواریم با حضور شهروندان و خرید آنها از کالاهای ایرانی که در یک اقدام ایجابی در مقابله با کالاهای خارجی برخورد مسکنی است، بتوانیم اقتصاد داخلی را تقویت و با انجام رفتار اقتصادی متناسب با شعار سال زمینه تحقق آن را فراهم کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه