English

امام جمعه موقت اصفهان:

راهپیمایی بزرگ اربعین دشمنان را ناامید کرد

امام جمعه موقت اصفهان گفت: حضور پرشور مردم امسال در راهپیمایی عظیم و بی نظیر اربعین حسینی دشمنان را ناامید کرده است.

راهپیمایی بزرگ اربعین دشمنان را ناامید کرد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سید احمد محمودی در نماز جمعه این هفته اصفهان بیان کرد: امسال در راهپیمایی اربعین مردم از بیش از ۱۰۰کشور حضور داشتند و از ایران هم بیش از چهار میلیون نفر شرکت داشتند.

وی با اشاره به حضور جمعیت ۲۲ میلیون نفری در راهپیمایی اربعین امسال افزود: سه راهپیمایی اربعین، روز قدس و ۲۲ بهمن به عنوان سه مثلثی است که دشمنان ایران و اسلام را کور کرده است.

امام جمعه موقت اصفهان بیان داشت: ملت‌های جهان امروز در حال بیدار شدن هستند که این مسئله را مدیون انقلاب اسلامی در ایران هستند.

حجت اسلام و المسلمین محمودی با اشاره به قیام خونین مردم در هفدهم شهریور سال ۱۳۵۷ ادامه داد: شاه با کشتار مردم تصور می‌کرد انقلاب متوقف شده، اما این خیزش راه را برای پیروزی باز کرد.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام با ترویج اسلام‌هراسی به دنبال نابودی مکتب اسلام هستند، گفت: بی تردید همه دولت‌های جهان نمی‌توانند راهپیمایی مشابه به اربعین را برگزار کنند زیرا این راهپیمایی بر اساس عشق و ایمان شکل گرفته است.

امام جمعه موقت اصفهان راهپیمایی اربعین را حرکتی خودجوش، با اراده، مستحکم همراه با آرامش و امنیت خواند و اظهار داشت: هرچه دشمنان این راهپیمایی را سانسور می‌کنند اما به گوش مردم جهان می‌رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه