English

رییس دانشگاه پیام نور استان خبر داد:

ایجاد پنج رشته جدید در دانشگاه پیام نور کردستان/ پذیرش دانشجو در ۷۴ رشته تحصیلی

رییس دانشگاه پیام نور استان کردستان از ایجاد و افزایش ۵ رشته گرایش جدید در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه در راستای توسعه تحصیلات تکمیلی خبر داد.

ایجاد پنج رشته جدید در دانشگاه پیام نور کردستان/ پذیرش دانشجو در ۷۴ رشته تحصیلی

به گزارش خبرگزاری موج کردستان؛ مریم مهدی عراقی اظهار کرد: در حال حاضر قریب به ۱۱ هزار دانشجو در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در این دانشگاه تحصیل می‌کنند که از این تعداد ۳ هزار و ۳۰۰ دانشجو در مرکز سنندج مشغول به تحصیل هستند.

وی از اخذ مجوز ایجاد ۵ رشته تحصیلی جدید در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور کردستان و اضافه شدن این رشته‌ها به دفترچه پذیرش ارشد در سال تحصیلی ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده از سوی دانشگاه پیام نور استان به لطف الهی موفق به اخذ مصوبه و پذیرش دانشجو درپنج رشته تحصیلی جدید در مقطع کارشناسی ارشد شده‌ایم.

طبق اظهارات رئیس دانشگاه پیام نور استان کردستان، با احتساب ۶۹ رشته قبلی، مراکز و واحدهای این دانشگاه اکنون در ۷۴ رشته در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد آماده پذیرش دانشجو است.

مهدی عراقی توسعه تحصیلات تکمیلی را مهمترین اهداف و برنامه‌های دانشگاه برشمرد و با اشاره به افزایش

رشته‌های جدید این دانشگاه افزود: در دانشگاه پیام نور مرکز سنندج رشته‌های مدیریت دولتی، حسابداری و مشاوره خانواده و در مرکز سقز رشته‌های جغرافیا، حسابداری و برنامه‌ریزی شهری ایجاد شده است.

وی افزود: سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور و وزارت علوم با راه اندازی این رشته‌ها و با توجه به توانمندی‌های این دانشگاه  و نیاز اساسی جامعه در استان موافقت کرد و در انتخاب رشته سال تحصیلی جاری برای ترم پاییز در این رشته‌ها دانشجو پذیرش خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه