English

استاندار فارس:

با رفتارهای هنجارشکنانه که امنیت اخلاقی جامعه را هدف گرفته است، برخورد می شود/تعلیق مدیر کل میراث فارس

استاندار فارس در واکنش به فیلم منتشر شده در فضای مجازی شیراز از حافظیه، گفت: با رفتارهای هنجارشکنانه که امنیت اخلاقی جامعه را هدف گرفته است، برخورد می‌شود.

با رفتارهای هنجارشکنانه که امنیت اخلاقی جامعه را هدف گرفته است، برخورد می شود/تعلیق مدیر کل میراث فارس

به گزارش خبرگزاری موج فارس به نقل از استانداری فارس، محمدهادی ایمانیه در واکنش به انتشار فیلمی از برپایی یک مراسم خواستگاری مغایر با عرف جامعه ایرانی – اسلامی در جوار آرامگاه حافظ، با اشاره به برخورد قاطع با لاابالی گری، رفتار‌های سازمان یافته و هنجار شکنانه در شیراز و سراسر فارس، اظهار کرد: به هیچ وجه اجازه هنجارشکنی و رفتار‌های خلاف شرع را در شیراز و استان فارس نخواهیم داد و با عوامل و عناصری که به صورت سازمان یافته درصدد ترویج لاابالی گری و فساد هستند، برخورد قانونی می‌شود.

او تصریح کرد: مجموعه اقدامات سلبی و ایجابی مرتبط با فرهنگ عفاف و حجاب در فارس اجرایی شده و دستگاه‌های فرهنگی اقدامات مناسبی را در استان انجام داده‌اند.

ایمانیه بیان کرد: تلاش شده در حوزه عفاف و حجاب با تدبیر، برنامه‌ریزی و ایجاد آرامش، تذکر در قالب‌های مختلف و طرح‌های ناظر و سامانه مردم رسی انجام شود، اما حساب حرکت‌های سازمان یافته یا کسانی که اصرار به قبح شکنی و مقابله با قوانین و مقررات دارند، جداست.

استاندار فارس اضافه کرد: وظیفه دستگاه‌های مختلف امنیتی و قضایی برخورد قاطع، مناسب و بجاست و دستگاه اجرایی و قضایی فارس برای مقابله با ایستادگی در مقابل قانون مصمم است.

ایمانیه گفت: در ماجرای حافظیه شیراز، براساس تصمیم مقامات قضایی، مدیر مجموعه حافظیه و ۲ نفری که رفتار‌های خلاف شرع و هنجارشکنانه داشته‌اند، امروز تعیین تکلیف خواهند شد و مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان نیز تا مشخص شدن پرونده اجازه حضور در محیط اداری را ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه