English

تاکید معاون استاندار کردستان بر تسریع در اجرای مصوبات سفر رییس جمهور

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان بر تسریع در اجرای مصوبات سفر رییس جمهور به استان تاکید کرد و از بانک ها خواست در پرداخت تسهیلات این سفر شتاب کنند.

تاکید معاون استاندار کردستان بر تسریع در اجرای مصوبات سفر رییس جمهور

به گزارش خبرگزاری موج کردستان؛  حامد قادرزاده روز یکشنبه در جلسه بررسی مصوبات سفر ریاست جمهوری با محوریت حوزه اقتصادی در سنندج اظهار کرد: تا کنون از هفت هزار و ۵۰۴ میلیارد تومان طرح حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری مصوب سفر رییس‌جمهور به استان، فقط ۹۵۳ میلیارد تومان آن یعنی ۱۲.۷ درصد پرداخت شده است.

وی گفت: این رقم پرداختی قابل قبول نیست و بانک‌ها باید با جدیت بیشتری نسبت به تحقق مصوبات سفر رییس جمهور به استان گام بردارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان یادآور شد: تاکنون از مصوبات سفر رییس جمهور به استان، بانک آینده یک طرح گردشگری با ۲۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری پرداخت کرده است.

وی با بیان اینکه سهم بانک توسعه تعاون ۱۳ طرح با ۱۴۰ میلیارد تومان بوده که پنج طرح آن معادل ۱۱ میلیارد تومان پرداخت شده است، افزود: بانک گردشگری یک طرح داشته که پرداخت کرده است.

قادرزاده اضافه کرد: بانک کشاورزی ۱۰۷ طرح با ۸۳۱ میلیارد تومان اعتبار داشت که ۵۴۸ میلیارد تومان آن پرداخت شد، ضمن اینکه بانک تجارت هم از ۲۰۷ میلیارد تومان طرح، هفت طرح آن با ۳۵ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: بانک رفاه کارگران ۱۰ طرح با ۱۸۶ میلیارد تومان مصوبه داشت که یک طرح با ۱۰ میلیارد تومان پرداخت شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان سهم بانک سپه از مصوبات سفر رییس جمهور را ۱۱ طرح با ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار و ۷.۱ میلیارد تومان پرداختی عنوان کرد و گفت: سهم بانک صنعت و معدن ۸۴۰ میلیارد تومان بود که ۱۶۳ میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

قادرزاده با بیان اینکه سهم بانک ملت ۳۶۰ میلیارد تومان است که ۳۶ میلیارد تومان پرداخت شد، ادامه داد: بانک ملی از سهم ۴۰۰ میلیارد تومانی خود، پنج طرح با ۴۳ میلیارد تومان پرداختی داشته است و پست بانک از ۶۳ میلیارد تومان مصوبه، ۵۲ میلیارد تومان پرداخت کرد.

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور کشورمان، ۱۷ تیرماه سال ۱۴۰۱ به استان کردستان سفر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه