English

حضور نماینده ولی فقیه استان مرکزی در راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر اراک

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: حضور آحاد مسلمانان در راهپیمایی روز قدس بیانگر حمایت‌های همه جانبه از ملت مظلوم فلسطین است و به فضل الهی پایان عمر رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی نزدیک است

حضور نماینده ولی فقیه استان مرکزی در راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر اراک

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز جمعه در جمع راهپیمایان روز قدس اراک، افزود: رژیم صهیونستی با حملات وحشیانه خود به سرزمین‌های اشغالی و کشتار مردم بی گناه فلسطین، همه اصول و قواعد انسانی و بین المللی را زیر پا گذاشته و در چنین شرایطی مسلمانان باید بیش از پیش از ملت مظلوم فلسطین حمایت کنند.

وی ادامه داد: ملت‌های مسلمان جهان باید با تمام ظرفیت های مالی، معنو، مجازی و با قلم‌های خود شجاعت کودکان، زنان و مردان فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی را به دنیا نشان دهند.

امام جمعه اراک اظهار کرد: فلسطین راهبرد ملی دنیای اسلام است و دفاع از آن در برابر صهیونیست‌ها وظیفه همه مسلمانان جهان است و تا زمانی که اسرائیل این غده سرطانی وجود دارد دنیای اسلام به آرامش نخواهد رسید.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: ملت آگاه، بصیر و زمان شناس ایران اسلامی یکبار دیگر با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز قدس نشان دادند که دست از آرمان آزادی قدس شریف و نابودی اسرائیل بر نمی‌دارد.

وی ادامه داد: آفرین بر این ملت زمان شناس و بیدار که در تمامی صحنه‌ها حضور دارند و امروز هم با حضور حماسی خود بار دیگر وفاداری خود را به امام راحل، مقام معظم رهبری و ملت مظلوم فلسطین نشان دادند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: مردم ولایت‌مدار استان مرکزی نیز با حضور حداکثری خود در راهپیمایی روز قدس بار دیگر انزجار خود را نسبت به اسرائیل صهیونیست جنایتکار و حامیان آنان نشان دادند و با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه