English

رئیس پلیس راه کشور:

برخورد بدون اغماض پلیس با تخلفات حادثه ساز/ده درصد رانندگان قوانین را رعایت نمی‌کنند

رئیس پلیس راه کشور گفت: نیرو‌های پلیس راهور با تخلفات حادثه ساز برخورد بدون اغماض خواهند داشت، نود درصد مردم قوانین را رعایت می‌کنند و فقط ده درصد رانندگان قوانین را رعایت نمی‌کنند.

برخورد بدون اغماض پلیس با تخلفات حادثه ساز/ده درصد رانندگان قوانین را رعایت نمی‌کنند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار حسن مؤمنی رئیس پلیس راه کشور در بازدید از راه‌های هرمزگان گفت: چهار عامل سبقت و سرعت غیرمجاز، توجه نکردن به جلو و خستگی و خواب آلودگی علت بروز ۸۲درصد حوادث جاده‌ای در کشور است.

وی در ادامه افزود: در حوادث جاده‌ای سفر‌های نوروز سال گذشته هزار و صد نفر جان باختند و ۱۸هزار نفر مجروح شدند که امسال روند حوادث افزایشی است، آمار نگران کننده است.

سردار مؤمنی تصریح کرد: از هموطنان می‌خواهیم به این چهار عامل توجه ویژه داشته باشند سرعت مطمئنه را رعایت کنند، درحالت خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند.

وی در ادامه عنوان کرد: شاهد بار رفت و برگشت در جاده‌های کشور هستیم که ترافیک در محور‌های کشور پر حجم، اما روان است، فقط در محور‌های شمالی مانند هراز و قزوین-رشت ترافیک سنگین و نیمه سنگین است.

رئیس پلیس راه کشور گفت: توجه نکردن به جلو در سال‌های گذشته عامل ۳۶ درصد حوادث بود که اکنون به چهل درصد افزایش یافته و ناشی از استفاده از تلفن همراه است.

وی گفت: نیرو‌های پلیس راهور با تخلفات حادثه ساز برخورد بدون اغماض خواهند داشت، نود درصد مردم قوانین را رعایت می‌کنند و فقط ده درصد رانندگان قوانین را رعایت نمی‌کنند.

سردار مومنی افزود: امسال تردد به طرف استان‌های جنوبی افزایش داشته است ولی بیشترین ماندگاری گردشگران در استان‌های مازندران و گیلان است.

به گفته وی، بیشترین ورودی مسافران نیز به استان‌های مازندران، گیلان و خراسان رضوی، تهران و اصفهان بوده است.

رئیس پلیس راه کشور درباره بازگشایی جاده چالوس گفت: این جاده به علت نا ایمن بودن و ریزش سنگ، بسته شده است و نیرو‌های راهداری درحال تلاش برای ایمن سازی مسیر هستند که پس از ایمن سازی بازگشایی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه