English

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی غرب مازندران خبر داد؛

آغاز طرح نوروزی پایش، کنترل و نظارت بر جایگاه‌های سوخت غرب مازندران

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس - غرب مازندران گفت: با توجه به در پیش بودن سال نو و آغاز تعطیلات و مسافرت های نوروزی، طرح پایش، کنترل و نظارت بر جایگاه‌های سوخت غرب مازندران آغاز شد.

آغاز طرح نوروزی پایش، کنترل و نظارت بر جایگاه‌های سوخت غرب مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، تورج امانی در حاشیه آغاز طرح نوروزی پایش، کنترل و نظارت بر جایگاه‌های سوخت غرب مازندران در چالوس، با اشاره به در پیش بودن سال نو و تعطیلات نوروزی، اظهار داشت: اوج مسافرت‌ها در محور چالوس و محورهای غرب مازندران انجام می‌شود و بر همین اساس طبق سنوات گذشته کارشناسان ما در حوزه کنترل کمی و کیفی جایگاه‌های عرضه سوخت در غرب مازندران از محمودآباد تا رامسر به این مناطق اعزام می‌شوند تا در ارائه خدمات مطلوب‌تر مراجعه‌کنندگان پایش لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: توصیه ما به مسافران و گردشگران این است تا از منظر اقتصادی و زیست‌محیطی تا حد امکان از سوخت پاک C.N.G استفاده کنند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس - غرب مازندران ددرباره استفاده از کارت سوخت شخصی، تصریح کرد: در کارت شخصی سوخت 60 لیتر سوخت یارانه‌ای و 150 لیتر هم سوخت آزاد شارژ می‌شود و بنابراین اگر کسی به هر دلیلی تاکنون موفق به دریافت کارت سوخت شخصی نشدند، می‌توانند از کارت سوخت آزاد اضطراری موجود در جایگاه‌های عرضه سوخت استفاده کنند و امیدواریم سفری مطمئن داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه