English

مدیرکل میراث‌فرهنگی مازندران:

سامانه سلام مازندران راه‌اندازی شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری وصنایع‌دستی مازندران از راه‌اندازی سامانه اطلاع رسانی سلام مازندران خبر داد.

سامانه سلام مازندران راه‌اندازی شد

به‌ گزارش خبرگزاری موج مازندران، صادق برزگر با بیان اینکه ۶ هزار تأسیسات اقامتی برای مسافران نوروزی با ظرفیت یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر شب اقامت و 23هزار اتاق آماده میزبانی از مسافران نوروزی است؛ اظهار داشت: هزینه اقامت هتل‌ها و دیگر مراکز اقامتی براساس درجه‌بندی این مراکز نرخ‌گذاری شده است.

وی با اشاره به فعالیت در مازندران در خصوص راهنمای مسافران در ورودی شهر‌های استان مازندران ادامه داد: سامانه‌ای را راه‌اندازی شد به نام «سلام مازندران» که این سامانه به محض ورود مسافران از ورودی‌های استان از طریق پیامک به آنها خوش آمد گویی و لینک این سامانه ارسال خواهد شد تمامی آدرس‌های مجموعه اقامتی و جاذبه‌ها با آدرس و شماره تماس مشاهده و دسترسی است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری وصنایع‌دستی مازندران تصریح کرد: 350 اقامتگاه بوم‌گردی در مازندران به ارایه خدمات مشغول هستند که همکاران ما در قالب بازرسان از این مجموعه‌ها بازرسی و نظارت خواهند کرد.

وی یادآور شد: در حوزه صنایع دستی در 26 نقطه نمایشگاه صنایع‌دستی برپا می‌شود که در 3شهر بابلسر، نور و نوشهر این نمایشگاه به‌صورت ملی برنامه‌ریزی شده و به طور کلی در مجموع 900غرفه در سراسر استان برای رفاه حال گردشگران برپا می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه