English

شهردار نوشهر:

پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی، حرکتی به سمت تحقق شهر هوشمند خواهد بود

شهردار نوشهر از الکترونیکی شدن پرداخت کرایه ها در این شهر خبر داد و گفت: پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی، حرکتی به سمت تحقق شهر هوشمند خواهد بود.

پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی، حرکتی به سمت تحقق شهر هوشمند خواهد بود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، عباس همپا شهردار نوشهر از عملیاتی شدن و تجهیز ناوگان تاکسیرانی شهر نوشهر به روش نوین پرداخت کرایه خبر داد  و اظهار داشت: این امر گام بزرگی در جهت حذف پول نقد و سهولت در پرداخت کرایه می باشد.

وی با استقبال از اجرایی شدن این طرح در خطوط تاکسی، ارائه خدمات به شهروندان محترم را در سطحی مطلوب تر و بهینه دانست و ادامه داد: مسافرین و رانندگان محترم تاکسی، کرایه را بی دغدغه و آسان، پرداخت و دریافت می کنند و علاوه بر آن، رفع نگرانی ها بابت رعایت بهداشت و انتقال بیماری نیز از فواید طرح مذکور می باشد.

وی در تشریح جزئیات روش پرداخت الکترونیکی بیان داشت: مسافران تاکسی می‌توانند کرایه خود را بدون داشتن پول نقد یا پول خُرد از طریق اسکن‌ بارکد (QR) نصب‌ شده در داخل تاکسی که به حساب شخصی راننده متصل است  پرداخت کنند.

شهردار نوشهر درباره روش نصب نرم افزار کیف پول "یوبیتو" اظهار داشت: همشهریان عزیز می توانند با ارسال عدد (1) به سرشماره 1000039900 اطلاعات لازم را کسب نمایند.

گفتنی است؛ برای پشتیبانی سامانه، تلفن گویا به شماره 09003990013 تعبیه شده است تا پاسخگوی سؤالات رانندگان و مسافران گرامی باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه