English

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران:

در برابر هرگونه زمین‌خواری مقاومت می‌کنیم

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه در بحث زمین مطیع کسی نیستیم و در برابر هرگونه زمین‌خواری مقاومت می‌کنیم، گفت: با تمام توان از زمین‌های کشاورزی استان دفاع خواهیم کرد و در برابر هر فشاری ایستادگی خواهیم کرد و تسلیم نمی‌شویم.

در برابر هرگونه زمین‌خواری مقاومت می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حسن عنایتی کلیجی رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در جلسه شورای کشاورزی استان اظهار داشت: باید خودمان را برای تنظیم بازار شب عید و ماه مبارک رمضان آماده کنیم.

وی با بیان اینکه مدیران جهاد کشاورزی ظرفیت بسیار بزرگی هستند که به خوبی از این ظرفیت استفاده نشد، خواستار هم افزایی و انسجام همه ارکان و اجزای سازمان برای رسیدن به موفقیت های بیشتر در بخش کشاورزی استان شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: زنجیره کاملی از مدیران توانمند در جهاد کشاورزی مازندران وجود دارد و لازم است مدیران شان و جایگاه خودشان را به خوبی درک کنند.

وی افزود: هیچ مدیر و همکاری حق ندارد با ارباب رجوع برخورد نادرست داشته باشد و همه وظیفه داریم نهایت احترام و ادب را با مراجعه کنندگان داشته باشیم.

عنایتی خطاب به معاونین و مدیران سازمان جهاد کشاورزی مازندران تأکید کرد: هیچکس حق ندارد از زیربار مسئولیت‌هایی که دارد شانه خالی کند و نباید در برابر مشکلات سر تعظیم فرود آوریم.

وی تصریح کرد: اگر مدیری توان کار کردن در این شرایط را ندارد می‌تواند با کمال احترام از مسئولیت کناره‌گیری کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه در بحث زمین مطیع کسی نیستیم و در برابر هرگونه زمین‌خواری مقاومت می‌کنیم، ابراز داشت: با تمام توان از زمین‌های کشاورزی استان دفاع خواهیم کرد و در برابر هر فشاری ایستادگی خواهیم کرد و تسلیم نمی‌شویم.

وی ادامه داد: باغداران باید میوه های خودشان را در انبارهای فنی ذخیره سازی کنند تا در زمان مناسب و با قیمت مناسب به فروش برسانند.

عنایتی افزود: همه کشاورزان باید اطلاعات اقتصادی داشته باشند و در زمینه بازرگانی محصولات کشاورزی با توجه به شرایط بازار و عرضه و تقاضا اقدام مناسب داشته باشند.

وی افزایش بهره‌وری و تولید با کیفیت را از رویکردهای اصلی جهاد کشاورزی برشمرد و عنوان داشت: لازم است مدیران سازمان اقدامات انجام شده را به مسئولان شهرستانی و استانی اطلاع رسانی کنند.

این مسئول با بیان اینکه اولویت نخست سازمان جهاد کشاورزی مازندران تولید با کیفیت است، گفت: اولویت دوم جهاد کشاورزی استان توسعه باغات و ساماندهی نهالستان هاست.

وی احداث باغات هسته دار و دانه دار و گیاهان دارویی در اراضی شیبدار را اولویت سوم استان اعلام کرد و بیان داشت: توسعه کشت های گلخانه ای از دیگر اولویت های جهاد کشاورزی مازندران است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران به تنظیم بازار شب عید و ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: با همه توان در بازار ورود پیدا می‌کنیم تا کام مردم در ایام عید و ماه مبارک رمضان شیرین باشد.

وی از روش تجارت و بازرگانی محصولات کشاورزی در استان انتقاد کرد و افزود: تجار و بازرگانان استان حرفه ای نیستند و به خوبی نتوانستند در زمینه صادرات محصولات کشاورزی اقدام کنند که این انتقاد به اتاق بازرگانی و صمت وارد است.

عنایتی، اقدامات جهاد کشاورزی مازندران را الگو و نمونه برای کشور عنوان کرد و اظهار داشت: در بسیاری از امور مورد اشاره وزارت جهاد کشاورزی برای تجربه‌آموزی سایر استان ها هستیم.

وی بر پرهیز از هرگونه حاشیه در مجموعه جهاد کشاورزی مازندران تأکید کرد و گفت: هیچ همکاری حق ندارد سازمان را وارد حاشیه کند وگرنه مجبور به حذف اینگونه افراد خواهیم شد تا سایر افراد بتوانند بهتر کار کنند و انرژی ما معطوف به خدمت بیشتر به کشاورزان شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه