English

معاون شهرسازی و معماری شهرداری نجف آباد:

حضور پررنگ نجف آباد در نمایشگاه گردشگری تهران قابل تحسین است

معاون شهرسازی و معماری شهرداری و رییس هیات مدیره سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی نجف آباد در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران ضمن حضور در غرفه شهرداری نجف آباد از دستاوردهای آن بازدید کرد.

 حضور پررنگ نجف آباد در نمایشگاه گردشگری تهران قابل تحسین است

مهرداد محلوجی در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران با حضور در غرفه شهرداری نجف آباد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، اظهار داشت: ظرفیت های گردشگری در شهر نجف آباد بسیار قابل توجه و حائز اهمیت است و حضور پررنگ نجف آباد در نمایشگاه گردشگری قابل تحسین است.

وی افزود: برخی از این ظرفیت های نجف آباد احیا و مورد بهره برداری عمومی قرار گرفته و بعضی دیگر نیازمند سرمایه گذاری بخش خصوصی است تا بتوان از ظرفیت های نهفته آنان بهره برداری کرد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری نجف آباد بیان کرد: حضور در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران فرصتی است تا بتوان ظرفیت های گردشگری نجف آباد را به عموم مردم معرفی کرد و از طرفی دیگر فرصتی است برای جذب سرمایه گذار تا از این طریق بتوان ظرفیت های موجود را احیا کرد.

رییس هیات مدیره سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد به احیا و مرمت تعدادی از خانه های قدیمی در شهر نجف آباد توسط شهرداری این شهر اشاره و عنوان کرد شهرداری نجف آباد در راستای وظایفی که دارد تعدادی از خانه های قدیمی این شهر را احیا و مرمت کرده است. لازم به تاکید است فرصت های سرمایه گذاری برای دیگر مکان های قدیمی نیز وجود دارد و به نظر می رسد خانه های قدیمی بسیاری از این دست که برای مصارف گوناگونی چون کافه کتاب، خانه ایثار و ... احیا شده همچنان وجود دارد.

محلوجی فعال سازی و احیای ظرفیت های نهفته گردشگری شهر نجف آباد را امری مبارک و مهم قلمداد کرد و گفت امروز از شهرهای مختلف نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران حضور دارند و این حضور فرصت خوبی برای آشنایی و تقویت ارتباط با یکدیگر است. حضور شهرداری نجف آباد در این نمایشگاه بسیار ارزشمند است و امسال این شهر از حداکثر ظرفیت خود بهره برده تا بتواند سرمایه های نهفته را به مردم معرفی کرده و در جذب سرمایه گذار عملکردی موقف داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه