English

فرماندار شهرستان لنجان تاکید کرد؛

ظرفیت نجف آباد برای گشودن درهای خود به سوی توریست های خارجی

فرماندار شهرستان لنجان با بیان اینکه شهر نجف آباد در حوزه گردشگری شهری ویژه است، گفت: نجف آباد باید به سمت ارتباط هوشمند حرکت و درهای خود را به سوی دنیا باز کند.

ظرفیت نجف آباد برای گشودن درهای خود به سوی توریست های خارجی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حمیدرضا محمدی فشارکی به  همراه شهردار سده لنجان در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران با حضور در غرفه شهرداری نجف آباد اظهار داشت: تصور نمی کنم کسی در ایران باشد و شهر نجف آباد را نشناسد و یا نام آن به گوشش نرسیده باشد.

وی افزود: نجف آباد شهری با قدمتی طولانی است که مردمان آن مردمی خون گرم، متدین و هنر دوست و با آداب و رسوم جذاب و دیدنی هستند.

فرماندار شهرستان لنجان با بیان اینکه شهر نجف آباد در حوزه گردشگری شهری ویژه است، عنوان کرد: اگر بخواهیم یک تحولی در حوزه گردشگری ایجاد کنیم باید به صورت ویژه به شهر نجف آباد توجه شود. ظرفیت های طبیعی و غیر طبیعی بسیار چشمگیری در حوزه گردشگری و صنعت جذب توریست در شهر نجف آباد وجود دارد.

محمدی فشارکی با تاکید بر اینکه گردشگری سنتی باید به سمت گردشگری مدرن و هوشمند کوچ کند، تصریح کرد: با توجه به توسعه فناوری و دسترسی های فوق العاده ای که امروزه در حوزه ارتباطات وجود دارد بسیار راحت و سریع می توان با اقصی نقاط جهان ارتباط برقرار کرد؛ شهر نجف آباد بسیار راحت می تواند این ارتباطات را داشته باشد.

وی افزود: وجوه مشترکی بین نجف آباد و کشورهای اسلامی همجوار وجود دارد که می توان بر اساس آن با این کشورها ارتباط برقرار کرد. نجف آباد باید به سمت ارتباط هوشمند حرکت و درهای خود را به سوی دنیا باز کند.

فرماندار شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: چنانچه کسی شهر نجف و ظرفیت های گردشگری این شهر را بشناسد غیر ممکن است بگوید من نجف آباد را به عنوان شهر توریستی معرفی نمی کنم. نجف آباد ظرفیت آن را دارد که اقامت گاه گردشگران و توریست ها در مدت روزهای متمادی باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه