English

مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام خبر داد:

بدهی ۵۸۰ میلیارد تومانی دستگاه‌های دولتی به سازمان تامین اجتماعی

مدیرکل تامین اجتماعی ایلام گفت: بدهی دستگاه‌های دولتی به سازمان تامین اجتماعی در استان ایلام حدود ۵۸۰ میلیارد تومان است.

بدهی ۵۸۰ میلیارد تومانی دستگاه‌های دولتی به سازمان تامین اجتماعی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج ایلام، علی اشرف تابانی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: بدهی دستگاه‌های دولتی به تامین اجتماعی در استان حدود ۵۸۰ میلیارد تومان است و بیشترین میزان آن مربوط به شهرداری است.

وی در ادامه افزود: ۵۳ درصد جمعیت استان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند.

مدیرکل تامین اجتماعی ایلام با بیان اینکه در سال جاری تعداد بیمه شدگان در استان نسبت به سال گذشته ۵/۷ درصد رشد داشته افزود: تامین اجتماعی یک نهاد عمومی است و هیچگونه بودجه دولتی را در اختیار ندارد و از طریق پرداخت حق بیمه‌ها و درآمدهای حاصل از سرمایه‌گذاری توانسته به اهداف خود برسد.

تابانی خاطرنشان کرد: افراد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در استان شامل ۱۱۰ هزار بیمه شده، ۱۵۸ هزار نفر بیمه شده اصلی و ۷۰۰ نفر بازنشسته است.

وی اضافه کرد: استان ایلام ۸ شعبه مستقل دارد و  ۲ بخش فعال در شهرستان های چوار و بدره دایر شده که به بیمه شدگان خدمات‌رسانی خواهد کرد.

تابانی با بیان اینکه تعداد ۸۲۵۰ کارگاه در سطح استان فعال هستند گفت: ۱۳۰ میلیارد تومان به صورت ماهانه بعنوان حقوق بازنشستگان پرداخت می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی ایلام در ادامه با اشاره به اینکه بر اساس ارزیابی‌ها از سازمان تامین اجتماعی این مرکز در استان ایلام سال گذشته در رتبه ۱۵ کشوری بوده و در سال جاری با تلاش همکاران به رتبه سوم ارتقا پیدا کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه