English

با حضور بهادری جهرمی صورت گرفت؛

رونمایی از پوستر فاز تحقیقاتی دانشنامه شهر نجف آباد

با حضوربهادری جهرمی از پوستر فاز تحقیقاتی دانشنامه شهر نجف آباد رونمایی شد.

رونمایی از پوستر فاز تحقیقاتی دانشنامه شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، علی بهادری جهرمی سخنگو و رییس شورای اطلاع رسانی دولت با حضور در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران از غرفه شهر نجف آباد دیدن به عمل آورد.

در حاشیه این دیدار، علی بهادری جهرمی سخنگو و رییس شورای اطلاع رسانی دولت از پوستر فاز تحقیقاتی دانشنامه شهر نجف آباد رونمایی کرد.

گفتنی است فاز تحقیقاتی دانشنامه شهر نجف آباد شامل محورهای کتاب فرهنگ و تاریخ، کتاب فرهنگ واژگان، کتاب اسناد تاریخی، کتاب تبارنامه، کتاب سنگ نگاره ها و کتاب ایثار و شهادت می شود.

این دانشنامه با محورهای ذکر شده با همکاری نویسندگان،پژوهشگران ،محققین و جمعی از اساتید شهرستان نجف آباد در فاز تحقیقاتی و مطالعاتی می باشد که هر کدام از محورهای کتاب شامل چندین جلد کتاب می باشد که به طور کامل در مورد حوزه های مختلف شهر نجف آباد در حال تحقیق،گرداوری می باشد .

لازم به ذکر این مجموعه کتب در مورد نجف اباد اولین دانشنامه کامل در مورد شهر نجف آباد میباشد به صورت گروهی در حال گرداوری و تدوین میباشد که محوریت این کار تخصصی و علمی شهرداری نجف آباد می باشد .

با تهیه این دانشنامه می توان به راحتی  اطلاعات عمومی و تخصصی در حوزه های مختلف شهر   نجف اباد را در اختیار گردشگران ،دانشجویان ،محققین و ... قرار داد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه