English

توده گرد و غبار از عراق وارد خوزستان می شود

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: توده گرد و غبار از عصر امروز سه‌شنبه از عراق وارد خوزستان می‌شود که کیفیت هوا را کاهش خواهد داد.

توده گرد و غبار از عراق وارد خوزستان می شود

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان، محمد سبزه‌زاری بیان کرد: به دلیل شکل گیری توده گرد و غبار بر روی کشور عراق، و نفوذ آن از عصر امروز به خوزستان به ویژه در نواحی شمال غرب، غرب، جنوب غربی و بخش هایی از مرکز استان، کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.

وی افزود: در بررسی نقشه های پیش یابی تا اواخر روز چهارشنبه هفته جاری به دلیل تاثیر سامانه بارشی در مناطق شمالی و شرقی خوزستان، در ساعاتی شاهد رگبار و رعد وبرق، وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای، احتمال ریزش تگرگ در نقاط مستعد و بارش برف در ارتفاعات استان خواهیم بود؛ بارش در دیگر نقاط استان به صورت پراکنده و نقطه‌ای خواهد بود.

سبزه زاری ادامه داد: شمال غرب خلیج فارس از اواسط وقت امروز تا اواخر هفته مواج خواهد بود؛ از روز پنجشنبه در برخی نقاط شرق، جنوب شرق و شمال خوزستان وقوع مه یا مه رقیق دور از انتظار نیست.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته گتوند با ۲۱ و دهدز با ۱.۸ درجه سانتیگراد بالاترین و پایین ترین دما را در خوزستان داشتند. حداقل دمای اهواز در این مدت ۱۱.۴ و حداکثر ۱۹.۵ درجه سانتیگراد گزارش شد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه