English

مدیر کل بنیاد شهید استان ایلام:

اقتدار کشور مدیون خون شهداست

مدیر کل بنیاد شهید استان ایلام گفت: شهدا جان خود را فدا کردند تا ملت ایران در برابر هیچ استکبار و استبدادی سر تعظیم فرود نیاورد.

اقتدار کشور مدیون خون شهداست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج ایلام، جمال اسدی عصر پنجشنبه در آیین مهمانی لاله‌ها که در صحن امام زاده علی صالح (ع) برگزار شد با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا انقلاب و دفاع مقدس و همچنین تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: شهدا به خاک افتادند تا ملت ایران در برابر هیچ استکبار و استبدادی سر تعظیم فرود نیاورد و بی شک اقتدار کنونی کشور مدیون خون شهداست.

مدیر کل بنیاد شهید استان ایلام اضافه کرد: شهدا جان را فدای کشور کردند تا ملت ایران اکنون در اوج اقتدار و با سربلندی در دنیا بماند و با قدرت در برابر مستبدان جهان از مظلومین حمایت کند.

وی با تشکر از تمامی نهادها و دستگاه‌هایی که به برگزاری این مراسم کمک کردند اضافه کرد: استانداری، شهرداری ایلام، فرمانداری مهران، بخشداری و شهرداری صاح‌آباد، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و... در برگزاری این مراسم نقش داشته و تلاش کرده‌اند.

اسدی با بیان اینکه جانبازان، ایثارگران و شهدا نقش مهمی در ارامش و امنیت روانی جامعه دارند و ما قدردان این عزیزان هستیم گفت: امید است خداوند ما را در ادامه دادن راه شهدا کمک نماید، به گونه‌ای که هرگز شرمنده شهدا نشویم.

حجت الاسلام الله نور کریمی تبار امام جمعه ایلام نیز در ادامه این مراسم اظهار داشت: شهدا دنیا را نردبان پیشرفت خود قرار داده تا در قرب الهی جای بگیرند و قطعا بهترین حافظ انقلاب شهیدان هستند.

وی افزود: بر اساس آیات قران کریم شهدا نمرده اند بلکه زنده‌ هستند و نزد پروردگار روزی داده می‌شوند.

حجت السلام کریمی تبار ادامه داد: ملت ایران در دوران دفاع مقدس و انقلاب در برابر ظلم و ستم ایستادند و طی سال‌های اخیر نیز با وجود اعمال تحریم های ظالمانه ایستادگی کرده‌اند که این امر نشانه پایبندی آنان به نظام است و بی شک ملت بزرگ ایران در برابر دشمن تسلیم نخواهد شد.

امام جمعه ایلام گفت: قطعا همه در برابر شهدا مسوول هستند و نباید فریب دسیسه‌های دشمن را خورد.

وی با اشاره به اینکه دشمن توانایی روبرویی مستقیم با نظام جمهوری اسلامی را ندارد خاطرنشان کرد: استکبار تمام توان خود را از طریق فضای مجازی و در جنگی همه جانبه بکار رفته تا ملت را فریب دهد و متاسفانه از برخی افراد به عنوان ابزاری برای اجرای اهداف شوم خود استفاده می کند.

حجت الاسلام کریمی تبار گفت: ما وظیفه داریم افرادی را که فریب تبلیغات دشمن خورده‌اند آگاه کنیم تا زمینه ظهور امام زمان (عج) فراهم شود.

نماینده ولی فقیه در استان خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ما را از ذلت بندگی طاغوت نجات داد و باید قدردان آن باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه