English

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل:

عملکرد برخی مسئولین و مدیران استانی در راستای پیام و اهداف و شهدا قابل قبول نیست

سردار غلامحسین محمدی اصل با بیان اینکه همه مسئولین در قبال شهدا وظایف سنگینی دارند، گفت: از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان که در برنامه‌های تشییع و خاکسپاری شهدا بی بدیل و بی نظیر بودند قدردانی می‌کنم اما عملکرد برخی مسئولین و مدیران استانی در راستای پیام و اهداف و شهدا قابل قبول نیست.

عملکرد برخی مسئولین و مدیران استانی در راستای پیام و اهداف و شهدا قابل قبول نیست

 به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل در جلسه هماهنگی کنگره شهدای اردبیل با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان و میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: استان اردبیل در ایام اخیر و در ایام شهادت حضرت زهرا(س) میزبان ۱۰ شهید گمنام والامقام بود که این حضور شهدا مایه خیر و برکت برای استان بود.

سردار غلامحسین محمدی اصل ادامه داد: شهدای گمنام تازه تفحص شده فتنه اخیر را که از خارج از کشور و از طریق دشمنان قسم خورده مدیریت می‌شد، خاموش کردند.

فرمانده سپاه استان اردبیل در ادامه امنیت و آرامش ایران اسلامی را ثمره خون شهدا توصیف و تاکید کرد: اگر جانفشانی و ایثار شهدای عزیز ما نبود، بدون شک با توطئه دشمنان و کینه‌ای که آنان از نظام و ملت ایران دارند کشور ما همچون سوریه و افغانستان می‌شد.

وی تاکید داشت: مسئولان باید در راستای پیام و اهداف و آرمان شهدا برای مردم الگو باشند و احساس مسئولیت کنند و به خون شهدا وفادار باشند نه اینکه مردم را با عمل خودشان از پیام و آرامان و وصایای شهدا دور کنند.

دبیر کل کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل با بیان اینکه همه مدیران و مسئولان باید برای برگزاری باشکوه کنگره شهدای استان تلاش کنند، گفت: برگزاری باشکوه کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل اهتمام و اراده جهادی و میدانی مدیران و مسئولین استان را می‌طلبد و کم کاری در این خصوص قابل قبول نیست.

استان اردبیل با تقدیم سه هزار و ۴۰۰ شهید از مجموع ۲۲۰ هزار شهید دوران دفاع مقدس و حدود ۱۰ هزار جانباز جزو سه استان برتر در کشور است که بیشترین شهدا را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه