English

گشایش درمانگاه شبانه روزی فرهیختگان در دزفول

درمانگاه شبانه روزی فرهیختگان دزفول روز یکشنبه در آیینی با حضور مسوولان شهرستان دزفول در کوی آزادگان دزفول گشایش یافت.

گشایش درمانگاه شبانه روزی فرهیختگان در دزفول

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول در این آیین در محل درمانگاه با تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) افزود: این درمانگاه در سال ۱۳۹۴ احداث و به نام درمانگاه آزادگان بهره برداری شده بود ولی به دلیل به دلیل برخی مشکلات در سال ۹۸ تعطیل و پروانه آن باطل شد.

سید محمد مهدی صافی ادامه داد: با تلاش‌های فراوان و اخذ مجوزهای لازم و موافقت اصولی از سوی دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه آزاد، پروانه بهره برداری نیز برای درمانگاه صادر شد.

وی بیان کرد: درمانگاه شبانه روزی فرهیختگان دارای پزشک عمومی، پزشک متخصص، داروخانه، دندانپزشکی، روانشناسی، مامایی، تزریقات و پانسمان است ضمن اینکه بدنبال فعال سازی سایر تخصص‌ها نظیر اطفال و ارتوپدی هستیم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول با بیان اینکه افزون بر ۱۰ میلیارد ریال برای راه‌اندازی این درمانگاه هزینه شده است، گفت: عقد قرارداد با کلیه بیمه‌های درمانی انجام خواهد شد ولی در حال حاضر به دلیل اینکه این قراردادها هنوز منعقد نشده‌اند فقط فرانشیز از بیماران دریافت می‌شود ضمن اینکه تعرفه‌های درمانگاه همانند تعرفه‌های درمانگاه عمومی است.

 

وی مساحت زمین این درمانگاه را ۶۰۰ مترمربع و زیربنای آن را ۴۲۰ مترمربع اعلام کرد و افزود: راه اندازی این درمانگاه از مطالبات ساکنان کوی آزادگان و مهرشهر بود که با پیگیری فراوان بازگشایی شد.

نماینده، امام جمعه، فرماندار دزفول و جمعی از مسوولان شهرستان در آیین گشایش درمانگاه فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه