English

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خوانسار خبر داد؛

واگذاری بیش از ۱۷ هزار مترمربع اراضی ملی خوانسار

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خوانسار گفت: امسال بیش از ۱۷ هزار و ۹۰۰ مترمربع از اراضی ملی و دولتی این شهرستان با کاربری‌های مختلف جهت اجرای طرح‌های شهری واگذار شده و یا در مرحله واگذاری است.

واگذاری بیش از ۱۷ هزار مترمربع اراضی ملی خوانسار

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سعید شاهی اظهار داشت: امسال تا کنون بیش از ۱۷ هزار مترمربع از اراضی ملی و دولتی این شهرستان با کاربری‌های مختلف در راستای اجرای طرح‌های شهری واگذار شده است یا در حال واگذاری است. 

وی اذعان داشت: از این میزان پنج هزار مترمربع برای احداث راهدارخانه در ضلع شمالی شهرک صنعتی فاز یک به اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای واگذار شده است و  پنج هزار متر مربع زمین با کاربری صنایع غذایی در شهرک صنعتی فاز دو به شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان در حال واگذاری است. 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خوانسار با بیان اینکه یک پلاک زمین برای توسعه شهرک صنعتی فاز دو به مساحت پنج هزار مترمربع  واگذار شده است افزود: علاوه بر این موارد، دو هزار و ۹۲۹ مترمربع زمین با کاربری تاسیسات زیر بنایی برای پایگاه امداد جاده‌ای، به هلال احمر شهرستان در حال واگذاری و عقد قرارداد است. 

وی خاطرنشان کرد: دو پلاک زمین با کاربری مسکونی درقالب ۱۰ درصد معوض طرح‌ها و پنج پلاک با کاربری مسکونی در قالب تفاهم نامه آماده سازی مسکن مهر به شهرداری خوانسار به ارزش تقریبی شش میلیارد تومان واگذار شده است. 

شاهی بیان داشت: تغییرکاربری ۳۰ پلاک مسکونی جهت واگذاری به خانواده شهدا مطابق با قانون جامع ایثارگران انجام و اسناد تفکیکی آن درحال تهیه است. 

وی گفت: با انجام اقدامات لازم، املاک تصرفی مسکونی قبل ازسال ۸۸ درقالب ۵۹ پرونده درحال تکمیل فرایند واگذاری است.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خوانسار با بیان اینکه اقدامات فوق همسو با سیاست گذاری‌های معاونت املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان انجام پذیرفته است، اذعان داشت: در راستای اجرای قانون حدنگار، صیانت از حقوق بیت المال و حفظ مالکیت دولت بر روی اراضی ملی، اسناد تک برگ ۴۵ هزار متر مربع از اراضی ملی و موات این شهرستان اخذ شده و تثبیت مالکیت صورت پذیرفته است. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه