English

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان:

حمایت از هنرمندان صنایع‌دستی در اولویت قرار دارد

سرپرست میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: تحول در صنایع‌دستی و حمایت از هنرمندان این حوزه در اولویت کاری بوده و با تمام توان از این قشر پشتیبانی می کنیم.

حمایت از هنرمندان صنایع‌دستی در اولویت قرار دارد

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، منصور مهرزاد در نشست با جمعی از هنرمندان صنایع‌دستی استان اظهار کرد: خوشبختانه هنرمندان کردستانی توانسته‌اند طی سال‌های اخیر با حداقل امکانات نقشی محوری در تولید و خلق محصولات بی‌بدیل صنایع‌دستی و ایجاد اشتغال داشته باشند.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان هدف از برگزاری این نشست را بررسی مسائل و مشکلات هنرمندان استان عنوان کرد و افزود: حمایت و پشتیانی از هنرمندان کارآفرین و تسهیل امور مربوطه، برگزاری نمایشگاه‌های صنایع‌دستی و همچنین پرداخت تسهیلات کم‌بهره از جمله موضوعاتی است که در دستور کار این مجموعه قرار گرفته است.

وی با اشاره به برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران در بهمن‌ماه سال‌جاری بیان کرد: این رویداد فرهنگی فرصت مناسبی را برای ما به وجود آورد تا در این بازه زمانی بتوانیم ضمن معرفی محصولات صنایع‌دستی استان، هنرمندان تولیدات خود را برای عرضه و فروش ارائه نمایند.

مهرزاد یادآور شد: امیدواریم هنرمندان و صنعتگران استان با تعامل، هم‌فکری و هم‌افزایی بتوانند شرایط صنایع‌دستی کردستان را بیش از پیش ارتقا دهند.

هنرمندان صنعتگر استان در ادامه این دیدار بحث‌ها، پیشنهادات و دغدغه‌های خود را مطرح کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه