English

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان خبر داد؛

مسمومیت۲۵۲ نفر با گاز منوکسیدکربن طی ۹ ماهه امسال در استان اصفهان / ۱۳ نفر جان باختند

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان گفت: ۲۵۲ نفر در این استان در سالجاری بر اثر استنشاق گاز منوکسیدکربن، مسموم شدند و ۱۳ نفر نیز جان خود را از دست دادند.

مسمومیت۲۵۲  نفر با گاز منوکسیدکربن طی ۹ ماهه امسال در استان اصفهان /  ۱۳ نفر جان باختند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، فرهاد حیدری بیان داشت: میزان موارد مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه در سال قبل ۲۷ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در این مدت از مجموع حوادث رانندگی منجر به جرح در این استان ۴۳ هزار و ۶۴۲ مورد در مناطق شهری و ۱۸ هزار و ۲۸۵ مورد در نقاط جاده ای استان رخ داده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: بالگرد امدادی اورژانس از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه ۵۳ بار به ماموریت اعزام و ۷۷ بیمار و مصدوم را به مراکز درمانی استان اصفهان منتقل کرد.

حیدری گفت: امداد هوایی اورژانس استان اصفهان در مدت مشابه سال گذشته، در ۲۷ ماموریت امدادی، ۳۴ بیمار و مصدوم را به مراکز درمانی منتقل کرده است که از افزایش ارائه خدمات اورژانس هوایی در سطح استان حکایت دارد.

وی خاطرنشان کرد: کارشناسان اورژانس پیش‌بیمارستانی این استان از ابتدای امسال تا پایان آذرماه، به ۲۱۹ هزار و ۷۴۶ ماموریت امدادرسانی اعزام شدند که از مجموع آنها ۱۵۷ هزار و ۸۲۰ مورد مربوط به حوادث غیرتصادفی و ۶۱ هزار و ۹۲۷ مورد حوادث رانندگی بوده است.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان اظهار داشت: فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از ۱۶۱ پایگاه امدادی شامل ۸۱ پایگاه شهری، ۷۹ پایگاه جاده ای و یک پایگاه امداد هوایی و ۵ اتاق فرمان برخوردار است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه