English

سردار غلامرضا جعفری خبرداد؛

کشف بیش از سه تن مواد مخدر توسط پلیس هرمزگان

فرمانده ‌انتظامی هرمزگان گفت: با تلاش همه جانبه و ضربتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، طی عملیات های جداگانه 9 سوداگر مرگ دستگیر و بیش از سه تن مواد مخدر کشف شد.

کشف بیش از سه تن مواد مخدر توسط پلیس هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری فرمانده ‌انتظامی هرمزگان در تشریح این خبر عنوان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای مقابله بی‌امان با قاچاق موادمخدر و مبارزه با سوداگران مرگ با انجام کار اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی یک باند قاچاق مواد مخدر را در استان سیستان و بلوچستان شناسایی و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی عملیات های جداگانه و کار اطلاعاتی هوشمند ضمن دستگیری چهار سوداگر مرگ و توقیف چهار دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان ابتدا مقدار دوتن و 500کیلو تریاک و حشیش کشف کردند.

به گفته سردار جعفری، مأموران انتظامی استان همچنین طی عملیاتی منسجم با شناسایی یک باند دیگر از سوداگران مرگ در یک اقدام ضربتی پلیسی پنج قاچاقچی دیگر را دستگیر و یک تن تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیری دیگر عاملان قاچاق ادامه دارد، خاطر نشان کرد:  متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه