English

فرمانده انتظامی هرمزگان خبرداد؛

کشف بیش از ۵۰۰ کیلو تریاک در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف بیش از 500 کیلو تریاک طی دو عملیات همزمان در بستک خبر داد.

کشف بیش از 500 کیلو تریاک در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان عنوان کرد: مأموران انتظامی شهرستان بستک در ادامه طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با سوداگران مرگ از انتقال یک محموله مواد مخدر از طریق محورهای مواصلاتی و فرعی مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران با تشکیل اکیپی به محل اعزام و حین گشتزنی هدفمند به چهار دستگاه خودروی سواری مشکوک و دستور توقف دادند که رانندگان خودروها بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کردند.

سردارجعفری اظهارداشت: پس از تعقیب و گریز خودروها متوقف و در بازرسی از دو خودرو 500 کیلوتریاک، یک قبضه سلاح کلت کمری با دو خشاب و تعداد ۴۱ عدد فشنگ مربوطه، یک دستگاه بی سیم همچنین دو حلقه وافور کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی هرمزگان خاطرنشان کرد: در این عملیات 4 قاچاقچی موادمخدر و سوداگر مرگ دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: در سایه اقدامات اطلاعاتی پلیس، سوداگران مرگ از انتقال و توزیع این محموله افیونی ناکام ماندند و از عموم شهروندان انتظار داریم در صورت اطلاع از هرگونه توزیع و قاچاق مواد مخدر در حد خرد و کلان، بلافاصله از طریق سامانی تلفنی 128 ستاد خبری مبارزه با مواد مخدر به پلیس گزارش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه