English

حضور شرکت تولید نیروی برق استان در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن‌بازار هرمزگان

شرکت تولید نیروی برق استان مناسبت هفته پژوهش و فناوری در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار در هرمزگان حضور یافته است.

حضور شرکت تولید نیروی برق استان در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن‌بازار هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار در هرمزگان به مناسبت هفته پژوهش و فناوری با هدف ارائه دستاوردهای یک ساله پژوهش و فناوری استان و بسترسازی در جهت توسعه فناوری و ایجاد ارتباط میان تولیدکنندگان فناوری و واحدهای مصرف‌ کننده در قالب ۵۰ غرفه برگزار شد.

در اولین روز از شروع نمایشگاه نماینده ولی‌ فقیه در استان، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری هرمزگان، احمدمرادی و محمدآشوری نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، رؤسای دانشگاه‌ های استان، جمعی از پژوهشگران و مدیران شرکت های دانش بنیان مستقر در استان ضمن بازدید از غرفه شرکت تولید نیروی برق استان با توانمندی ها و دستاوردهای این شرکت در زمینه کارهای پژوهشی، فناوری و همچنین ساخت داخل تجهیزات نیروگاهی آشنا شدند.

رضا مهرانی مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق هرمزگان توضیحاتی‌ در خصوص توانمندی های فنی و پژوهشی این شرکت و همچنین تجهیزات ساخته شده برای نیروگاه های استان ارائه کرد.

ضمنا با عنایت به بستر ایجاد در این نمایشگاه مقرر گردید جلساتی فی ما بین کارشناسان شرکت تولید نیروی برق استان و شرکت های دانش بنیان های مستقر در پارک علم و فناوری استان برگزار شود..

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه