English

اختتامیه نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری هرمزگان؛

غرفه برتر در حوزه خلاقیت و نوآوری به آموزش و پرورش رسید

معاون پژوهش ونیروی انسانی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: غرفه برتر درحوزه خلاقیت و نوآوری بیستمین نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری هرمزگان به آموزش و پرورش رسید.

غرفه برتر در حوزه خلاقیت و نوآوری به آموزش و پرورش رسید

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، ابراهیم خوشبخت معاون پژوهش و نیروی انسانی آموزش و پرورش هرمزگان در حاشیه اختتامیه بیستمین نمایشگاه پژوهش و فناوری استان هرمزگان اظهار داشت: آموزش و پرورش استان  در بیستمین نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری که با شعار پژوهش اثربخش، فناوری ارزش آفرین و رونق تولید برگزار شد، با بیش از 200 اثر تحقیقی، طرح پژوهشی، دست سازه و معرفی برنامه های پژوهشی و تولیدی، توانست عنوان غرفه برتر حوزه خلاقیت و نوآوری استان را کسب کند.

وی افزود: علاوه بر کسب غرفه برتر حوزه خلاقیت و نوآوری هرمزگان، «سهراب سعیدی» کارشناس ارشد زبان و ادبیات فارسی با 27 کتاب چاپ شده، 14 مقالات علمی و بین المللی در گروه علوم انسانی و دارا بودن چهار طرح پژوهشی در این حوزه، در بین 7 پژوهشگر برتر دستگاه های اجرائی استان هرمزگان قرار گرفت.

خوشبخت تصریح کرد: در این مراسم از 9 دانش آموز ابتدائی سراسر استان هرمزگان که در جشنواره علمی جابر بن حیان مرحله استان و کشور دارای مقام بودند نیز تجلیل شد.

معاون پژوهش و نیروی انسانی اداره کل آموزش وپرورش استان هرمزگان اضافه کرد: از 76 دانش آموز دختر و پسر مقاطع ابتدائی، متوسطه اول و متوسطه دوم که در جشنواره های مختلف کشوری و استانی دارای مقام بودند و همچنین دارای طرح پژوهشی و یا ثبت اختراع بودند تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه