English

قشم به پایتخت ورزش‌های ساحلی و آبی ایران تبدیل می‌شود

شرایط تبدیل قشم به پایتخت ورزش‌های ساحلی و آبی در ایران در جلسه‌ای با حضور مدیران سازمان منطقه آزاد قشم، مسوولان این شهرستان و اعضای کمیته فوتبال ساحلی کشور بررسی شد.

قشم به پایتخت ورزش‌های ساحلی و آبی ایران تبدیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمدرضا حقیقی سرپرست مدیریت امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم اظهار داشت: جزیره قشم از ظرفیت بالایی برای توسعه ورزشی و برگزاری اردوهای تیم های ملی داخلی و خارجی و مسابقات مختلف برخوردار است.

وی گفت: در همین راستا جلسه ای با حضور امیرحسین محتشم رئیس کمیته فوتبال ساحلی و عضو مجمع فدراسیون فوتبال، علی دهقان رئیس دپارتمان مسابقات بین‌المللی و رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه، سرهنگ پاسدار حجت امیری کیا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم و احمد نعمت الهی بازیکن سابق تیم‌های استقلال و پرسپولیس برگزار شد.

به گفته وی در این جلسه بر آماده سازی چند زمین برای برگزاری مسابقات فوتبال و والیبال ساحلی تاکید شد و در صورت آماده شدن شرایط مسابقات چهار جانبه بین‌المللی در رشته والیبال ساحلی در دیماه ۱۴۰۱ در جزیره برگزار می شود.

سرپرست مدیریت امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم یادآور شد: تجهیز و بهسازی زمین های والیبال ساحلی در قشم نخستین گام برای توسعه رشته های ورزشی و ساحلی است و به تدریج زیرساخت‌های سایر رشته‌های ورزشی نیز فراهم خواهد شد.

در بخشی دیگری از این جلسه احمد نعمت‌اللهی بازیکن سابق تیم های با سابقه و پرطرفدار استقلال و پرسپولیس گفت: جزیره قشم از لحاظ موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی از شرایط مطلوبی برای توسعه ورزشی برخورد دار است.

وی عنوان کرد: علاوه بر اینکه در حال برنامه‌ریزی برای توسعه ورزشی های ساحلی و آبی در جزیره هستیم، رایزنی با فیفا در حال انجام است تا یک روز در تقویم ورزشی به عنوان قشم کاپ ثبت شده و مسابقات به صورت سالیانه و مستمر در این تاریخ برگزار شوند.

نعمت‌اللهی در پایان تصریح کرد: بازسازی و بهسازی زمین‌های ورزشی موجود، ایجاد زمین‌های ورزشی جدید به ویژه در حوزه فوتبال با بهره‌گیری از چمن هیبریدی و آماده سازی برگزاری اردوها و مسابقات داخلی و بین‌المللی از جمله مهمترین اهداف می باشد که در حال پیگیری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه