English

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:

جشنواره‌های فرهنگی ورزشی بهترین راه برای ترغیب جوانان به ورزش است

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: برگزاری جشنواره‌های فرهنگی ورزشی بهترین راه برای ترغیب جوانان به ورزش و موثرترین عامل در جلوگیری از ناهنجاری‌ها در جامعه است.

جشنواره‌های فرهنگی ورزشی بهترین راه برای ترغیب جوانان به ورزش است

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، حبیب ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در بازدید از امکانات ورزشی شهرستان ورزقان و دیدار با مسوولان این شهرستان به ورزش آذربایجان شرقی به برگزاری جشنواره های ورزشی بزرگ در استان از جمله سیزدهمین دوره جشنواره سوارکاری ستارخان اشاره کرد و گفت: برگزاری چنین جشنواره هایی که یادگار پیشکسوتان برای نسل های آینده است علاوه بر ایجاد نشاط و روحیه رقابت در جامعه، به ترویج ورزش در جامعه نیز کمک می‌کند.

وی اضافه کرد: مقوله های فرهنگی نیز باید در برگزاری جشنواره ها مد نظر قرار گیرد تا شاهد رشد و توسعه همزمان ورزش و فرهنگ در جامعه باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی ابراز کرد: برگزاری جشنواره‌های فرهنگی ورزشی بهترین راه برای ترغیب جوانان به ورزش و موثرترین عامل در جلوگیری از ناهنجاری‌ها در جامعه است.

ورزقان می تواند پایگاه بزرگی برای برگزاری مسابقات استانی و کشوری باشد

فرماندار ورزقان نیز در جلسه بررسی مشکلات و زیر ساخت های ورزشی این شهرستان به ظرفیت های آن اشاره کرد و گفت: ورزقان می تواند پایگاه بزرگی برای برگزاری مسابقات استانی و کشوری باشد.

مهدی نعمتی افزود: از ظرفیت های مجتمع مس سونگون نیز در این راستا باید استفاده بهینه شود و زیرساخت های ورزشی توسعه یابد تا ورزش منطقه بیش از پیش متحول شود.

وی گفت: ورزشکاران این خطه با حداقل امکانات و اعتبارات توانستند مدال های رنگارنگی در مسابقات استانی و کشوری کسب کنند که اگر بیشتر مورد توجه باشند تعداد این مدال ها نیز بیشتر می شود.

نعمتی افزود: در حال رایزنی برای تشکیل تیم والیبال و فوتسال بانوان و حضور آنها در لیگ کشوری هستیم و توسعه ورزش روستایی نیز در برنامه شهرستان قرار دارد.

وی به جشنواره ستارخان نیز اشاره کرد و گفت: مدیر کل ورزش و جوانان استان نگاه ویژه ای به این رویداد ورزشی دارند و مطمئن هستم که این رویداد با شکوه تر از سال های قبل برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه